Voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen door dat adaptertje ? wauw!
mooi zo.
ja maar het zou leuk zijn dat de afmetingen van mijn voeding ook klopte :)
maar OCZ ModXStream Pro heeft een diepte van 2 cm meer .
Wel , dat los ik dan wel op :-).
Dus dit moet lukken ?

Er zijn meer goede merken hoor zoals coolermaster,tagan ,antec misschien hebben die wat in je maat.

Jazeker, en bedankt daarvoor :-).
Het is omdat ik op azerty koop.
Ik korting krijg op deze bestelling en een bonus (geen verzendkosten) dus daar moet ik van genieten :-).
Maar ik heb hier nog ergens een airocool ook zien staan .
Ik kom er wel uit .
Dus dat adaptertje zou alles moeten regelen..
Voor zover los ik dat met de afmetingen wel op.
En nog als laatste even kijken of de nodige kabeltjes eraan zitten die ik dus nodig heb .
Vooral de gewone 4pins aansluitingen , hoewel ik deze sata kabels niet kan gebruiken maargoed.

Hartelijk bedankt voor uw moeite Modag!
Het was een aangenaam gesprek met je te hebben.
En tot ziens!

Hoi,

Het was ook aangenaam van deze kant uit, en de draadjes zijn gewoon op de juiste spanning aangesloten die voor die aansluiting nodig is .

Succes met de aankoop en ben benieuwd wanneer de adapter arriveert ;);)

Ik zal zeker het resultaat presenteren, en zeker ervan wat op de hoogte houden.

Tot ziens!

allessinds springt er nog 1 vraagje uit .:eek:
Ik heb juist berekend op asus website dat ik een min. 400 watt supplynog heb .
Maar er wordt toch gemeld op de doos van mijn videokaart dat ik minstens 400 zal nodig moeten hebben.
wat zou ik doen ?
zou 600wat te veel zijn en onstabiel kunnen werken?
messchien maar beginnen met 500-550watt?

en extreme outerversion zegd dat ik maar 292 watt nodig heb ?
en met dus aangevuld op ene ander site (http://www.matthewb.id.au/power/computer_power_consumption_calculator.html)
waar je kunt invullen basic medium of performance, koos ik voor medium
en nu krijg ik dit 561watt
welke moet ik nu geloven?

Hartelijk bedankt!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ja het leek mij ook wel veel maar aan de andere kant een wat zwaardere voeding is nooit weg misschien ooit nog een nieuwe pc en dan heb je de voeding alvast. Daarom had ik het niet gemeld en qua kosten valt het ook wel mee .

Maar dit zou geen kwaad kunnen om maar te zeggen , dat het systeem onstabiel zou kunnen geraken?

Hoi,

neehoor bij een zware voeding nooit bij een te lichte dan wel

Laatst bewerkt:
Ja , oke .
Ik heb juist ook ondernomen dat een zwaardere voeding minder moet presteren en dus waardoor deze (de fan) stiller gaat draaien.
Dus door de tegenwoordige certificering word er eigenlijk bespaard , want op de tegenwoordige voedingen zit dus een soort van voltage aanpassing dus word het al moeilijk om met 600 wat (beetje overkill mss) al over de 65% min. te geraken tegenover een lichtere .
Dus eigenlijk kost een lichtere voeding iets meer aan electriciteitskosten dan een zwaardere?

Hoi,

Ja dat zou zo een beweegreden kunnen zijn maar ik zou voor de zware kiezen voor eventuele wisseling nog uitbreiding van me pc.

Hallo hier ben ik terug, de pc staat zo goed als ineen,
en functioneerd perfect.
ik heb nog geen adapter gaan halen.
ik heb het gedaan met een oud 6pin kabeltje van me oude atx voeding, dit aan de nieuwe gezet en dit werkt.
Alleen heb ik nog 1 probleempje.
Ik heb een nieuwe agp videokaart gekocht een powercolor radeon hd 3450 deze heeft goede graphics voor toch een leuke prijs.
Op het doosje stond alleen maar windows vista certified maar ik dacht, dan zal deze bijgeleverde cd ook wel vista zijn.
Maar heb het eerst maar toch met cd gedaan .
Proberen...
Succes, terug opgestart windows komt erop, en daarna niks meer.
Harde schijf was ook niet meer aan het werk , dus ik dacht al direct, ja.. incompatible probleem.
Heb ik deze software verwijderd en heb gaan googlen , powercolor gesurft en de laatste driver voor xp gedownload.want ik heb geen vista.
Maar deze wilt maar niet werken.
nu gaat alles normaal maar ik krijg nog steeds een overgroot formaat van beeld en heb dus het berichtje gekregen tijdens de installatie van de xp versie dat deze niet ondertekend is met windows blablabla. installatie beïndigen of toch doorgaan?( bij de cd was dit ook ).
Ja (doorgaan) toch maar gedaan maar krijg de code 28 geen stuurprogramma geïnstalleerd of iets dergelijks.

Wat nu?

De stuurprogramma's willen maar niet werken!

Bedankt!

ik heb allessinds wel een hotfix gevonden , hopen maar....

btw resultaat volgt nog!

Laatst bewerkt:
Ik heb het al gevonden , draadje kwam los van deze 6 pin en gaf ondervoeding.
Dus ik heb maar een adaptertje besteld, geen atx genuine, maar een soort kopie.
Alsook van amerika.

Resultaat volgt nog !

Dus alles werkt direct, maar nu heb ik een probleem.
Mijn videokaart,
een nieuwe Powercolor 3450HD 512MB ddr2 V2.
Deze geeft maar door dat deze niet aan de eisen van het windows xp logo voldoet
hier stond niets van in de beschrijving op de verkoopsite.
nu ik wel gezien heb dat er windows vista certified op dat doosje staat krijg ik bang.
Ik heb al de oude naar de nieuwe xp drivers hiervoor geprobeerd , geen enkel doet zijn werk.
Help!

Soltek sl85sd moederbord
2x Pc133 dimm 512 cl3
OCZ 600w
seagate 40hdd
Intel Celeron 2.6Ghz

Geprobeert, maar dan ging mijn scherm op zwart staan.
En kwam er zon plat pinkend streepje in de linker boven hoek.
Het is idd AGP sorry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan