Voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobbski

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2012
Berichten
60
Beste mensen :p


ik ben op zoek naar een goeie voeding, tot nu toe vond ik deze een goeie voeding:


Club 3D CSP-S600

wat vinden jullie van deze model voeding?
 
Mwah, ik weet je budget niet, maar als je echt een goede modulaire voeding wil moet je deze nemen.
 
Welkom nog op Helpmij..

Op zich niet zoveel mis met die voeding. Maar ik heb even naar je andere vragen gekeken en gezien de samenstelling kan je met een andere goede voeding die goedkoper is prima uit de voeten. Ander topic klik hier.

Dit is je systeem: Moederbord: ASrock Extreme 3
CPU : AMD FX 8120
Videokaart : Club3D Radeon HD 7750 royalQueen 128 bit
Ram kaart : Crosair 2 x 4 GB 1333 Mhz

Als je op de volgende link kijkt zie dat het verbruik(Stressed) met een i7 systeem om en nabij de 160w totaal systeem is.
http://tweakers.net/reviews/2479/13...770-nieuwe-prijsvechters-energieverbruik.html

Dan zou zelfs een goede 400watter al ruim voldoen voor je. Wil je in toekomst nog een keer naar een andere kaart dan zou je nu al een 500watter kunnen pakken.
Bijv: http://azerty.nl/8-1073-423778/corsair-builder-series-cx500-v.html
Is een prima voeding en voldoet gewoonweg voor jouw systeem. Tevens is die wat goedkoper.Niet modulair maar dat was degene die je zelf gekozen had ook niet.

Een voeding van 750w van om en nabij de 150euro(posting2) laten aanraden is natuurlijk echt overdreven;)
 
frankwannet echt top dankzij jouw advies weet ik precies wat ik moet doen top!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@frankwannet, ik wist toch niet naar wat voor voeding hij opzoek was of wat ze budget was? Hij vroeg naar een goede voeding, en de corsair AX series zijn een van de beste en meest gebruikte voedingen voor serieuse computer builds.
 
Behuizing en CPU koeler

Ik moet nog behuizing en CPU koele aanschaffen en cpu koeler moet goed in de beguizing passen waar ik aan dacht is cooler master V8 welke zouden jullie aanraden? ( Cpu koeler heb ik er bij gekregen bij AMD FX 8 core maar er wordt gezegt dat die niet goed koelt en veel lawaai maakt)
 
@stratoer :Wellicht was de volgorde beter geweest als je eerst gevraagd had waarvoor de voeding bedoelt was en wat het budget ervoor zou zijn.;)
 
@stratoer :Wellicht was de volgorde beter geweest als je eerst gevraagd had waarvoor de voeding bedoelt was en wat het budget ervoor zou zijn.;)

Nou ik heb nu

ONDERDELEN WAT IK NU HEB

Asrock extreme 3 ( moederbord)
AMD FX 8120. ( CPU )
ATI Radeon HD 7750 royalQueen ( videokaart )
Corsair 2 x 4 GB 1333 mhz ( Geheugenkaart )

EN IK HEB NOG ONGEVEER budget van 250 euro

Ik wil nog behuizing en cpu koeler COOLER MASTER V8 moet goed in de behuizing passen
Voeding, DVD brander en hardddisk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan