Voedingsschakelaar kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mandera

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Ik heb afgelopen zomer zelf een computer samengesteld en deze draait als een zonnetje tot op heden! Ik heb echter 1 probleem, na een maand of 2 is het schakelaartje wat ik altijd gebruik om de voeding aan en uit te zetten kapot gegaan. Althans, hij blijf altijd in de aan stand staan. Ik kan hem niet meer verzetten.

Ik zit ook nog met het probleem overigens dat als ik mijn voedingsstekker in de voeding laat zitten, en het blok aanzet waarom de pc is aangesloten, dat de hele groep doorslaat!

Enig idee om dit op te lossen?

De voeding werkt nog prima maar misschien kan ik dat knopje zelf fixen ofzo :thumb:

Een mainswitch op je voeding is gemakkelijk te vervangen.
Gezien het feit dat je stoppen doorslaan zou ik eerst kijken of je niet te veel apparaten op dat blok hebt staan. Dit voorkomt ook schade aan je bestaande software installatie.
Hoewel de kans klein is dat deze doorslaat door de schakelaar, maar is mogelijk.

Een mainswitch op je voeding is gemakkelijk te vervangen.
Gezien het feit dat je stoppen doorslaan zou ik eerst kijken of je niet te veel apparaten op dat blok hebt staan. Dit voorkomt ook schade aan je bestaande software installatie.
Hoewel de kans klein is dat deze doorslaat door de schakelaar, maar is mogelijk.

Ok ik ga eens op zoek naar een mainswitch dan :)

Ik kan zo snel niet het juiste artikel vinden. Kan iemand me helpen waar ik een nieuw schakelaartje kan aanschaffen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan