• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voedselgenerator

Status
Niet open voor verdere reacties.

uithuizen2

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2009
hallo,

ik ben bezig om voor scouting een voedselgenerator te maken maar ik stuit op ene probleem.
ik ben al best ver gekomen.
maar het is zo dat je kan invullen welke maaltijd je wil.
en op het tabblad avondmaaltijden staat dan wat je nodig hebt per maaltijd maar de maaltijden die niet gegeten worden daar komt te staan onwaar.
en nou moet het dus niet zo zijn dat als je de boodschappen lijst hebt dat er dan overal tussen onwaar komt te staan .
maar dat alleen de ingredienten van de desbetrefende maaltijden er komen te staan.
maar dit kan elk kamp weer anders zijn.
en elke maaltijd heeft een ander aantal ingredienten dus al je stampot eet heb je bv 5 en met bbq bv 20 dus het kan ook niet zo zijn dat
je dan een aantal hokjes overhoud en dat je dan gaat filteren enz.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ik heb het bestand erbij gezet. (99,9 KB xD)
het gaat om de gekleurde tabbladen de rest heb je niet nodig.
en er zitten opmerkingen bij lees deze ook goed want daar staat alles wat beter uitgelegd

groeten Jos

Bijlagen

please kan iemand mij helpen
het zal wel een beetje raar klinken dat ik zo snel al om hulp vraag maar ik wil er heel erg graag mee verder en dat kan niet eerder dan dat ik antwoord heb en mijn bericht is al een aantal x bekeken maar niemand heeft een bericht achter gelaten.
dus als je goed in excel bent help me dan aub.

Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan