uithuizen2
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jun 2009
hallo,
ik ben bezig om voor scouting een voedselgenerator te maken maar ik stuit op ene probleem.
ik ben al best ver gekomen.
maar het is zo dat je kan invullen welke maaltijd je wil.
en op het tabblad avondmaaltijden staat dan wat je nodig hebt per maaltijd maar de maaltijden die niet gegeten worden daar komt te staan onwaar.
en nou moet het dus niet zo zijn dat als je de boodschappen lijst hebt dat er dan overal tussen onwaar komt te staan .
maar dat alleen de ingredienten van de desbetrefende maaltijden er komen te staan.
maar dit kan elk kamp weer anders zijn.
en elke maaltijd heeft een ander aantal ingredienten dus al je stampot eet heb je bv 5 en met bbq bv 20 dus het kan ook niet zo zijn dat
je dan een aantal hokjes overhoud en dat je dan gaat filteren enz.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ik heb het bestand erbij gezet. (99,9 KB xD)
het gaat om de gekleurde tabbladen de rest heb je niet nodig.
en er zitten opmerkingen bij lees deze ook goed want daar staat alles wat beter uitgelegd
groeten Jos
ik ben bezig om voor scouting een voedselgenerator te maken maar ik stuit op ene probleem.
ik ben al best ver gekomen.
maar het is zo dat je kan invullen welke maaltijd je wil.
en op het tabblad avondmaaltijden staat dan wat je nodig hebt per maaltijd maar de maaltijden die niet gegeten worden daar komt te staan onwaar.
en nou moet het dus niet zo zijn dat als je de boodschappen lijst hebt dat er dan overal tussen onwaar komt te staan .
maar dat alleen de ingredienten van de desbetrefende maaltijden er komen te staan.
maar dit kan elk kamp weer anders zijn.
en elke maaltijd heeft een ander aantal ingredienten dus al je stampot eet heb je bv 5 en met bbq bv 20 dus het kan ook niet zo zijn dat
je dan een aantal hokjes overhoud en dat je dan gaat filteren enz.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
ik heb het bestand erbij gezet. (99,9 KB xD)
het gaat om de gekleurde tabbladen de rest heb je niet nodig.
en er zitten opmerkingen bij lees deze ook goed want daar staat alles wat beter uitgelegd
groeten Jos