ProtputUnited
Gebruiker
- Lid geworden
- 27 jan 2014
Ik zou graag een voetbalpronostiek maken via een Excelfile, alleen heb ik daar de vaardigheden niet voor.
Bekijk bijlage WK Voetbal.xlsx
Dit is mijn excelfile die ik heb aangemaakt.
Nu zou ik graag onderstaande dingen kunnen aanmaken:
1) Bij winst van Brazilië tegen Kroatië moet Brazilië groen worden en Kroatië rood. Bij een gelijkspel moeten beiden blauw worden.
2) Na alle matchen moet de stand automatisch uitgerekend worden. (Plaats, aantal winst, aantal gelijkspel, aantal verlies, aantal doelpunten voor, aantal doelpunten tegen en aantal punten).
3) Achtste finales automatisch invullen, rekening houdend met penalty's (2de gele groep).
4) Zelfde als achtste finales maar voor de rest.
5) Naast kampioen 2014 de winnaar van wie je denkt dat gewonnen is als je het rooster invult.
Bekijk bijlage WK Voetbal.xlsx
Dit is mijn excelfile die ik heb aangemaakt.
Nu zou ik graag onderstaande dingen kunnen aanmaken:
1) Bij winst van Brazilië tegen Kroatië moet Brazilië groen worden en Kroatië rood. Bij een gelijkspel moeten beiden blauw worden.
2) Na alle matchen moet de stand automatisch uitgerekend worden. (Plaats, aantal winst, aantal gelijkspel, aantal verlies, aantal doelpunten voor, aantal doelpunten tegen en aantal punten).
3) Achtste finales automatisch invullen, rekening houdend met penalty's (2de gele groep).
4) Zelfde als achtste finales maar voor de rest.
5) Naast kampioen 2014 de winnaar van wie je denkt dat gewonnen is als je het rooster invult.