Voetnoot probleem ( ctrl+alt+f ) - Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steven87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 aug 2012
Beste lezers,

Momenteel ben ik bezig met het schrijven van het eerste deel van mijn scriptie. Dit eerste deel mag uit maximaal 12 - 15 pagina's bestaan.
Wanneer ik een voetnoot plaats met de sneltoets ctrl+alt+f dan komt de verwijzing keurig onderaan de pagina te staan maar met te veel tussenruimte. Voor alle duidelijkheid probeer ik het probleem hieronder te weergeven.

Fout:

1. Henry Mintzberg – ‘Structure in 5’s: Designing effective organzations’ (Prenctice Hall, 1983) – condensed version of the Structuring of Organizations.

Correct:

Door simpelweg voor de tekst backspace te klikken is niet mogelijk. Ik hoop dat iemand mij op dit forum kan helpen!

Met vriendelijke groet,

Steven

Beste Remco,

Bedankt voor je snelle reactie! Via regelafstand kan ik de hoogte van de zwartelijn instellen. Maar deze staat al ingesteld op 1,0. Het probleem ligt bij de tussenruimte van de zwarte lijn en de tekst. Ik krijg de tekst niet onder de zwarte lijn. Als ik een nieuw bestand open en daar de sneltoets gebruikt dan wordt het wel goed gedaan.

123.jpg

@ manamana

Bedankt voor uw reactie! Het is mij niet gelukt om het probleem op te lossen.

Dit begint er al aardig op te lijken manamana. Alleen maakt het filmpje duidelijk hoe ik de 'footnote seperator' verwijderd. Dit is niet de bedoeling. De tekst moet alleen onder de 'footnote seperator' komen te staan.

Ik probeer dit probleem echt al een maand lang op te lossen, maar voorlopig zonder enig succes. Ik wordt er helemaal gek van!
Maar toch heel erg bedankt voor het meedenken manamana, ik waardeer het enorm!

Mhh oke graag gedaan, maar het is nog niet opgelost en dacht echt dat dit jou op de goede weg hielp. :evil:

Een maand ja daar wordt je tureluurs van.

Hier staat wat, maar nu beschreven klik Op deze pagina staat ook dat filmpje met uitleg van de klik die ik je net gaf.

Het moet niet gekker worden. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan