Voetnootscheidingslijn Word 97

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Hallo,

Kan je in Word 97 de voetnootscheingslijn weghalen of veranderen? Ik krijg het niet voor elkaar en heb toch zo'n 5 jaar ervaring met Word maar je bent nooit te oud om iets te leren!!

Bedankt alvast!!!

In Word: Beeld\voetnoten. Dan "voetnootscheidingsteken". Het lijntje wat je dan ziet kan je aanpassen, danwel wissen.

Groetjes,
Bennie

Hallo Bennie,

Bedankt voor je reactie. Ik krijg het lijntje niet weg. Het is lichtgrijs en volgens mij niet aan te klikken. Ik bedoel, het lijntje boven de voetnoot zelf.

Uit de help van Word97:

Nootscheidingstekens wijzigen of verwijderen

Deze taak moet u uitvoeren in de normale weergave. Klik in het menu Beeld op Normaal.

1 Klik op Voetnoten in het menu Beeld.

(Demonstratie)

2 Klik in het nootdeelvenster op Alle voetnoten of op Alle eindnoten.
3 Als u het scheidingsteken tussen de documenttekst en de noten wilt wijzigen, klikt u op Voetnootscheidingsteken of op Eindnootscheidingsteken.

Als u het scheidingsteken voor noten die worden voortgezet vanaf de vorige pagina wilt wijzigen, klikt u op Voetnootvervolgscheidingsteken of op Eindnootvervolgscheidingsteken.

4 Breng de gewenste wijzigingen aan als u het scheidingsteken wilt bewerken.

Als u het scheidingsteken wilt verwijderen, selecteert u het en drukt u vervolgens op DELETE. Als u het standaardscheidingsteken wilt herstellen, klikt u op Beginwaarden.

Opmerking De tekst van een noot wordt niet weergegeven bij het scheidingsteken.

Hallo Jan,

Dit zijn de antwoorden waar ik op zat te wachten. Kon deze beschrijving via de help niet vinden.

Maar zeer bedankt!!!!!! Het werk!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan