voetnoten worden streepjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanrichz

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
Beste allemaal,

Als ik genummerde voetnoten in mijn worddocument plaats dan krijg ik in de tekst (op de plaats van de verwijzing naar de voetnoot) alleen streepjes te zien en geen cijfer.

Onder aan de pagina staat wel het genummerde cijfer en dit loopt ook door.

Wie weet hoe ik de streepjes in de tekst kan veranderen in nummers? De instelling staan goed, automatische doorlopende nummering van de voetnoten.

Het moet een kleinigheidje zijn maar ik kom er niet achter.

Dank jullie wel,

Sandra

Kijk eens naar opmaak/opmaakprofiel/voetnootmarkering.
Wijzig zonodig dit opmaakprofiel.

Dank voor je antwoord maar helaas heeft het niet geholpen. Thuis heb ik word 2002 en ik heb het hier ook geprobeerd maar helaas. Als ik een noot invoeg krijg ik op de plaats waar de noot moet komen te staan een raar teken (streepjes dus) en onder aan de pagina geeft hij een nummer. En het gebeurt niet bij alle noten dus het is onverklaarbaar.

Het is niet onverklaarbaar en ik vraag me af wat je met mijn suggestie hebt gedaan.
Plaats anders je document hier.

Laatst bewerkt:
website

Inmiddels ben ik erachter dat de tekst met voetnoten van een website komt, maar dat lost het probleem nog niet op...

We kunnen je niet helpen als je ons daartoe niet in staat stelt.
Herhaling: Plaats je document hier

document

Ik vind het heel fijn dat jullie willen helpen maar helaas mag ik het document niet plaatsen. Ik heb ook je vorige suggestie geprobeerd maar ik zie geen vreemde dingen in het opmaakprofiel, niet in word 2000 en niet in word 2002.
Het geldt ook niet voor alle voetnoten.
Kan ik het document mailen?

Je kunt het hele document plaatsen zonder tekst in hoofdtekst of in de voetnoten.

documentje

Hierbij een leeg bestand. Misschien kun je iets aan de instellingen zien. Hartelijk dank!

Bijlagen

opgelost!

Na lang puzzelen was de oplossing zoals verwacht simpel.

Omdat de tekst gedeeltelijk van Internet komt werd dit weergegeven als webtekst. In webtekst worden de voetnootmarkeringen niet weergegeven. Als ik de webtekstdelen van het document selecteer en wijzig in standaard is het probleem opgelost!

dank voor het meedenken.

Sandra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan