goedlichtJoost
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mrt 2012
- Berichten
- 477
Hallo allemaal,
wij maken gebruik van een automatisch uren briefje. dit gaat wekelijks en is gemaakt in EXCEL 2007.
Het excel bestand bestaat uit 52 werkbladen, die elk een week voorstellen.
Nu zou ik graag iets van commentaar willen toevoegen in de vorm van een plaatje onderaan.
Ik wil hier graag de voettekst voor gebruiken,
maar echter wanneer ik deze instel, dan werkt deze enkel bij dat werkblad. dus bijvoorbeeld ingesteld bij werkblad Week 17.. dan werkt het alleen bij week 17 en niet bij week 16 of 18.
Weet iemand hoe ik een voettekst in kan stellen voor het gehele bestand?? dus niet gekoppeld aan een werkblad.
Graag hulp!
Mvg
Joost
wij maken gebruik van een automatisch uren briefje. dit gaat wekelijks en is gemaakt in EXCEL 2007.
Het excel bestand bestaat uit 52 werkbladen, die elk een week voorstellen.
Nu zou ik graag iets van commentaar willen toevoegen in de vorm van een plaatje onderaan.
Ik wil hier graag de voettekst voor gebruiken,
maar echter wanneer ik deze instel, dan werkt deze enkel bij dat werkblad. dus bijvoorbeeld ingesteld bij werkblad Week 17.. dan werkt het alleen bij week 17 en niet bij week 16 of 18.
Weet iemand hoe ik een voettekst in kan stellen voor het gehele bestand?? dus niet gekoppeld aan een werkblad.
Graag hulp!
Mvg
Joost