Voettekst wel in printvoorbeeld maar wordt niet geprint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carcelia

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Hi All,

Ik moet een brief maken maar wil onderin een regel hebben die op alle bladen voor komt.
Op het printvoorbeeld wordt ie wel getoond, maar hij wordt niet uitgeprint, daar baal ik van want ik moet weg en moet nog 20 afdrukken maken.
Maar altijd als ik haast heb, dan gaat alles grandioos de mist in. In Office van word 2007 zegt ie wel dat ie buiten de marges valt, weet eerlijk gezegd ook niet hoe ik dit moet veranderen.
In Open Office wordt er niet over gepraat, dat het buiten de marges valt. De voettekst maakt hij toch zelf uit waar die terecht komt, of ben ik nou gek?

Alvast bedankt voor de hulp en
Groetjes,
Carla

paginainstelling

Stel eens de ondermarge in van je document. Even denken : je laat onder je tekst iets zetten maar je geeft er in de paginainstelling niet de mogelijkheid toe. Dus laat office dat weg.

Groetjes
Ivo

onderste marge

Hallo Ivo,

Bedankt voor je reactie :-)
Wat moet die marge minimaal zijn dan? Dacht dat ie al op zn kleinst stond, maar misschien nog niet goed gedaan...

Groetjes,
Carla

marge

Bekijk het eens anders : in de marge moet de voettekst komen dus als die te klein wordt is er geen plaats. Groot genoeg dan. Ik hoor uw vraag al : ja maar hoe groot ? Wel, dat is afhankelijk van de grootte va nhet lettertype,.. Probeer eens

Groetjes
Ivo

gelukt :-)

Hoi Ivo,

Het is gelukt hoor, had m eerst helemaal klein gemaakt, toen zakte ie bijna van het scherm af, dus moest ik juist de andere kant op haha al doende leert men, zo is het met al die programma's eigenlijk. Maar ja, beurt voorbij voor de beurs, maar goed. Het werkt weer, ben ik ook al blij om.

Groetjes,
Carla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan