voice chat programma maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sniffer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
3
hey

ik game soms en mijn vrienden waar ik meestal mee praat zitten op ventrilo teamspeak en mumble, maar ik wouw nu zelf zo iets gaan maken maar ik weet egelijk niet of het onbegonnen werk is of dat het gaat

nu mijn vraag zou iemand mij kunnen helpen?

ik weet niet of dit wel het goede forum is waar ik het op heb geplaatst
srry daarvoor
 
zelf iets maken is nogal moeilijk je moet heel veel scripten :(
maar je kunt wel gewoon teamspeak 3 downloaden
dit werkt ook wel goed :p
 
zelf iets maken is nogal moeilijk je moet heel veel scripten :(
maar je kunt wel gewoon teamspeak 3 downloaden
dit werkt ook wel goed :p

jah weet ik maar ik wouw zelf eens iets proberen te maken xD
ma met wat zou ik dat kunnen maken?
 
Laatst bewerkt:
Met vanalles. Maar tenzij je er meer dan een jaar of 2 voor over hebt zou ik niet teveel hoop hebben. Software maken is namelijk moeilijk en vergt een heleboel kennis en kunde, zeker voor een project zoals dit.

Als je echt wilt leren programmeren en je wil echt een audio-transfer programma maken zoals Teamspeak zou ik beginnen met een cursus of opleiding in de richting van programmeren te volgen, en dan iets redelijk lowlevel zoals Python, C++, Go, Java oid.
 
Met vanalles. Maar tenzij je er meer dan een jaar of 2 voor over hebt zou ik niet teveel hoop hebben. Software maken is namelijk moeilijk en vergt een heleboel kennis en kunde, zeker voor een project zoals dit.

Als je echt wilt leren programmeren en je wil echt een audio-transfer programma maken zoals Teamspeak zou ik beginnen met een cursus of opleiding in de richting van programmeren te volgen, en dan iets redelijk lowlevel zoals Python, C++, Go, Java oid.

ah oke dankje voor het snel beantwoorden
dan modify ik teamspeak wel een beetje :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan