VoIP en Fritzbox 7340

Status
Niet open voor verdere reacties.
mmmmm

wat doet (8888:**internnummer@ipadressfritz:5060)

en dan natuurlijk 8888 aankiezen

Na '8888'' krijg ik een ingesprektoon en de mededeling 'Call ended'

Bij de vorige opdracht (<:**>X.) krijg ik overigens niet alleen bij de eerste '*' maar ook bij de eerste '1' van '1224' de ingesprektoon.

Tot dusver gaf (**internnummer@ipadresfritzbox:5060|*xx|[3469]11|0|00|[2-9]xxxxxx|1xxx[2-9]xxxxxxS0|xxxxxxxxxxxx.) het beste resultaat.

Dank voor alle inspanningen tot dusver!

Na '8888'' krijg ik een ingesprektoon en de mededeling 'Call ended'

Bij de vorige opdracht (<:**>X.) krijg ik overigens niet alleen bij de eerste '*' maar ook bij de eerste '1' van '1224' de ingesprektoon.

Tot dusver gaf (**internnummer@ipadresfritzbox:5060|*xx|[3469]11|0|00|[2-9]xxxxxx|1xxx[2-9]xxxxxxS0|xxxxxxxxxxxx.) het beste resultaat.

Dank voor alle inspanningen tot dusver!

maar helaas ik weet ik niet waarom, het is een logische regel die zich onlogisch gedraagt.Je melde dat bellen naar de fax wel ging maar dat was een regel die niet bestaat.
als internummer is 2222 en fritz ip is 1.1.1.1

**internnummer@ipadresfritzbox:5060
accepteer input **2222@1.1.1.1:5060 en bel

*xx
accepteer * en twee cijfers tussen de 0 en de 9 en bel

[3469]11
accepteer (3 of 4 of 6 of 9)11 en bel

0
accepteer 0 en bel

1
1 en bel

00
00 en bel

[2-9]xxxxxx
getal tussen 2 en 9 plus 6 getallen tussen 0 en 9 en bel

enzovoort enz.....

mmmmmmm **1 werkte.......

**2???????? **3???????????

het ding is dat ** geen cijfers zijn e niet thuishoren in een nummer intern of niet
de linksys hangt in hetzelfde netwerk en kan dus communiceren met de fritz

als we de linksys wijs maken dat ** gewoon kan en mag dan zijn we er. ik twijfel er echter an of ** nodig is

Had even wat andere besognes, maar nu weer tijd gevonden om de draad op te pakken.

Regel: (**internnummer@ipadresfritzbox:5060|*xx|[3469]11|0|00|[2-9]xxxxxx|1xxx[2-9]xxxxxxS0|xxxxxxxxxxxx.)

**1 werkt
**2 werkt (heb aan de tweede analoge poort van de Fritz een analoog toestel gehangen
**3 werkt niet (Kent Fritz ook niet)
**611 werkt ook niet

ik ga even eten en wil graag even met u bellen,niet om commerciel te worden maar omdat het me zo te langzaam gaat
mijn nummer in pb

21:28 uur; krijg je niet aan de lijn op het opgegeven nummer. Het duurde even voordat ik kon bellen omdat mijn vrouw op het bewuste toestel een zakelijk gesprek kreeg.

ik was even in een andere kamer.
maakt verder niet uit, morgen doen?Ik ga zo al plat.

sorry was in gesprek, ik kan geen tijd zeggen moet kijken hoe het uitkomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan