voip software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Usance

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
121
Hoi ik heb een kleine vraag

onze huistelefoon is gisteren kapot gegaan. En kan pas over morgen een nieuwe halen nu is me vraag is er geen mogelijkheid via de pc of laptop te bellen via DE VOIP lijn van je provider.. Want ik moet echt dringend bellen voor me werk maar geen huistelefoon en dat is gratis:)


bedankt bij voorraad
 
Ik bel altijd gewoon via de PC met VoipBuster, 120 dagen, dus bijna 4 maanden, onbeperkt naar vaste nummers voor 1 tientje...
 
jaah dat weet ik maar moet naar mobiel bellen en het liefst wil ik gewoon via mijn provider bellen is er een mogelijkheid denk je
 
naar mobiel bellen is nooit gratis, ook niet via je provider.
 
nee maar we bellen wel met korting enzo hopelijk is er een mogelijk heid :O
 
Laatst bewerkt:
weet niet wie jou provider is, maar als hij al voip aanbied, zal het aanvragen ook wel enige dagen duren.
 
uuh ik bedoel gewoon dit

Kijk onze huistelefoon gewoon de het toestel is kapot gevallen
maar nu moet ik dringend bellen maar heb geen toestel
is er geen mogelijkheid via de VOIP lijn van me provider te bellen via me laptop
het gaat toch allemaal door het zelfde kastje?

bijvoorbeeld in call centres gaat het ook allemaal via de pc snap je?
 
Laatst bewerkt:
Pak je GSM en bel even, wat is nu eigenlijk het probleem voor die paar dubbeltjes???
 
je kan gewoon voip software downloaden op je pc installeren met naam en wavchtwoord van account en dan met een headset bellen, bijvoorbeeld met softphone waar je dan je gegevens van je prvider in zet. werkt goed met telfort...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan