Voip werkt nog steeds niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.

annette7466

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2008
Heb nu al tijden Voipbuster maar het lukt mij niet om het te laten werken...als ik een telefoonnummer via mijn computer intik dan hoor ik niets over de telefoon.....

Ik heb een Philips Dect 121....een Copperjet 1616...mijn provider is InterNLnet...Bij Alied Data blijft hij maar "Voipfxs0"en "Voipfxs1 unregistered aan geven....

Wie o wie...

Vriendelijke groet,
Annette

Het zou heel goed kunnen dat je bij de instellingen-pagina voor de router nog het een en ander in moet stellen.
Voor de Experiabox log je in met 192.168.2.1, dan met gebruikersnaam en wachtwoord.
Voor andere routers, kun je mogelijk de handleiding raadplegen of natuurlijk het internet (hier op helpmij.nl, zoek gebruikers die dezelfde router hebben dan jou!). Maar als je het adres van de router-pagina al weet, tik je dat in de browser.
Het is overigens slim om het wachtwoord gelijk te wijzigen, wanneer je dat nog niet hebt gedaan, voor die pagina! Vaak is het standaardwachtwoord zoiets als "admin".

modem instellen

Ik weet wel hoe ik in mijn modem moet komen, ik weet alleen niet wat ik daar moet instellen. Internlnet verstrekt geen info hierover omdat ze zelf optibel hebben. Er is me aangeraden om dan maar een voip-telefoon met usb te kopen...maar het moet toch mogelijk zijn om voipbuster ook met een draadloze telefoon aan de praat te krijgen?

Vriendelijke groet,
Annette

Kan nergens iemand op het net vinden met een copperjet 1616 en Internlnet.

Neeeee!!!! dat heb ik natuurlijk al lang gezien! Kan nergens de sipport instellen..staat er niet bij...heb net gekeken op breedbandmodems.nl ..alles ingevoerd maar nog steeds unregistered.
Kan het gewoon niet met een draadloze telefoon?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan