VoipBuster tegoed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Systemizer X100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 mei 2003
Hey daar

Ik heb net VoipBuster geïnstalleerd en even met mn nichtje gebeld, in het begin was het wel grappig om na elke minuut haar opnieuw te bellen, maar ja, het is niet echt geweldig natuurlijk :D
Dus ja, tegoed kopen dan maar he? Ik begrijp echter niet echt hoe dat werkt. Hoe kan ik beltegoed aanschaffen, en wat voor betalingswijzen zijn er? Ik heb zo'n idee dat de enige manier van betalen de creditcard is, en ja dan wordt het een probleem, niemand in mijn familie heeft een creditcard en niemand is ook van plan om zo'n dingetje te nemen. En ik ben nog te jong om zelf een creditcard te nemen(ik zal nog 1 jaar en 14 dagen moeten wachten voordat ik 18 ben :rolleyes:).

EDIT:

Ik las dat je ook via de telefoon kunt betalen! Hoe werkt dit precies? En werkt dit goed? Ik hoop van wel want het lijkt alsof dit de enige mogelijkheid is die ik heb xD

Laatst bewerkt:
Dude..Dennis zei:
Als ik jouw was zou ik skype gebruiken:)

Werkt prima!:thumb:

Ik heb ook Skype, maar die gebruik ik alleen om naar andere Skypers te bellen, niet naar vaste nummers enzo. Voipbuster lijkt me juist zo aantrekkelijk omdat bellen in en naar sommige landen compleet gratis is, en volgens mij is SkypeOut niet gratis (naar bepaalde landen). En bovendien, dan is het nog de vraag, hoe krijg ik dat SkypeOut tegoed?

Op de VoipBuster site heb ik iets gevonden over PayByPhone, en dit blijkt ook in Nederland mogelijk te zijn. Is dit een goeie betalingswijze, en hoe werkt dit precies?

Werkt heel makkelijk.
Klik via telefoon betalen aan, wel een vaste telefoon.
Dan bel je dat nummer en hoor je wat het kost.
Ik moest 1,30 euro betalen voor dat gesprek.
Daarna typ je de toegangscode in, en klaar.

Voipstunt kun je ook proberen, werkt eender, maar soms andere gratis landen.

Laatst bewerkt:
Je moet even op de site van voipbuster inloggen en daar kan je kiezen hoe je wilt opwaarderen.... dan zie je een 0900 nummer + code die je daar moet invoeren en voilla.

Minimum bedrag was eerst 1,10, maar nu denk ik 5 euro ofzo... maar kijk ook wat je er voor terug krijgt. Het geld gaat er niet vanaf, dus je kan echt ALTIJD onbeperkt bellen... dat geld heb je er zo uit.

Kon eerst ook gratis bellen naar Belgie, maar nu helaas niet meer... ach 1 cent per minuut is nog niet veel :p

Hmm, interessant. Komt dat bedrag dan op je telefoonrekening te staan? Of ja, op die van mn ouders dan...

Is gewoon een 0900 nummer, dus ze zien gewoon voor 5 euro naar 0900 nummers gebelt.. komt niet apart op de rekening van : "5 euro naar voipbuster".. ofzo.

Hardstikke duidelijk. Nu nog mammie er van op de hoogte brengen :p and then I'm ready to go!

Ohja, moet dan ook nog maar eens gaan sparen voor een goeie headset...
Argh, zo veel om voor te sparen XD

Ik heb er 1 van 15 euro van de Lidl.. werkt prima. Goed geluid, lekkere bass (Vond ik, tot ik mijn in-ear dopjes van mn SEw800i had :p).

Haha :p
Nou ik heb nu VoipBuster tegoed ^^ ging makkelijker dan ik had gedacht. Dat was waarschijnlijk het kortste telefoongesprek dat ik ooit heb gehad.
Volgens de site betaalde ik €1,30. Heb nu €1,04 aan VB tegoed, niet echt veel, maar he, hoe vaak bel ik nou naar het buitenland XD

Nou, hardstikke bedankt voor jullie hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan