VoipStunt(VoipBuster) Critical error 3,0

Status
Niet open voor verdere reacties.

thecooler

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Beste mensen,
het programma VoipStunt is een programma waarmee je gratis kan bellen naar vaste nummers in een aantal landen. Het probleem is alleen dat als ik het heb geinstalleerd
en ik het programma wil opstarten er een "critical error verschijnt :confused:
de foutmelding is: Critical error 3,0: Niet mogelijk om de hoofd applicatie te starten, de toepassing niet kan verdergaan. wilt u de applicatie herstarten? Ja/Nee
Het maakt niet uit welke optie je kiest de error blijft maar verschijnen. Nu heeft Voipostunt deze error wel in hun FAQ staan en ze zeggen dat je het volgende moet doen:
I try to start VoipBuster and get this error message "Critical Error 3,0 - Unable to start the core engine, the application cannot continue" what should I do?

First backup!! and then delete the contents of the following directory (including sub-directories):

C:Documents and SettingsApplicationDataMicrosoftCryptoRSA (There should be a folder that looks something like: S-1-5-21-789085689-1013344182-1866953526-1045)

These directories are normally 'hidden' so you must enable your explorer to display hidden files and folders.
When you then restart VoipBuster, the Microsoft crypto-engine will recreate a keyset and it should work again.

Probleem bij mij ( en ik ben zeker niet de enige) is dat die map al leeg is:S
ik heb verborgen bestanden weergeven aanstaan en het ligt niet aan m'n beveiliging want als ik die uitzet of als ik het installer als ie uitstaat blijft de error maar komen. Ik heb nog nergens een oplossing kunnen vinden en er zijn meer mensen met hetzelfde probleem!
PLEEZ HELP ME MET DIT PROBLEEM!!!!!
Alvast bedankt:)
Thecooler

C:\Documents and Settings\Application Data\Microsoft\CryptoRSA\(There should be a folder that looks something like: S-1-5-21-789085689-1013344182-1866953526-1045)

Mijn advies: verwijder het VOIP-programma, herstart pc en verwijder vevolgens ook de gehele map (zie hierboven). dus niet alleen de inhoud (die er toch al niet meer was naar je zelf zegt)

Vervolgens installeer je het hele verhaal opnieuw.
Zorg er wel voor dat je tijdens de installatie je firewall uit hebt staan.

Ook aangezet dat besturingssysteembestanden worden getoond?
Start -> Uitvoeren -> control folders
tabblad Weergave
Uitvinken: Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen)

Kijk dan nog eens of die map leeg is?

@Ommeren: Er wordt (blijkbaar) gemeld dat de inhoud van die map verwijderd moet worden, niet de map zelf.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Mijn advies: verwijder het VOIP-programma, herstart pc en verwijder vevolgens ook de gehele map (zie hierboven). dus niet alleen de inhoud (die er toch al niet meer was naar je zelf zegt)

Vervolgens installeer je het hele verhaal opnieuw.
Zorg er wel voor dat je tijdens de installatie je firewall uit hebt staan.

Nog een tip extra:
Draai na het verwijderen van de map CCleaner om zeker te weten dat je alles van VOIP-Buster kwijt bent, voordat jet het van het begin af opnieuw installeert

Ik heb het volgende gedaan:
-voipstunt verwijdert via configuratiescherm>software en gecontroleerd of deze zich niet meer in c:/program files bevindt.
- De map RSA verwijdert.
-De nieuwste versie van Ccleaner gedraait.
-Pc opnieuw opgestart
-Firewall uitgezet en Voipstunt geinstalleerd.

Hiermee is het probleem nog steeds niet opgelost:(:mad:
iemand nog ideen plz?:thumb:

Als je CCleaner hebt opgestart,

Klik je op 'Gereedschap'
en kijk of je daar onder zowel Deïnstalleer programma's, als Opstarten iets tegenkomt m.b.t. VoipBuster.

Wat bedoel je trouwens met '... en ik ben zeker niet de enige' in je eerste vraag?

kleine oplossing gevonden. als je een nieuwe xp account maakt en het daarop installeert
werkt t wel.

Een oplossing die bij mij hielp:

Rechtermuisnkop op my computer > manage
Klik services and applications open
Klik op Services en zoek de service 'Protected Storage'
Rechtermuis > Properties en zet de services op 'automatic' en klik op 'start'.

Ik hoop dit voor jullie ook werkt.

Helaas alle oplossingen werken niet bij mij.
Voipbuster zelf reageert ook niet
Heeft er nog iemand een idee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan