voledig systeemherstel xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb het venster instelingen voor inporteren wel,dan kan ik bladeren maar zie geen bookmark.htm ertussen staan ,wel mijn usb/pendrive?
 
Mhh, probeer nog verder mee te denken. Heb je dan ooit de favorieten vanuit een andere browser ge-exporteerd. Bijvoorbeeld uit/bij chrome en of Firefox. Daar hebben die een wat andere naam. En het gaat dan ook even wat anders. Zou dat kunnen. Ik vond dit draadje/informatie nog voor wat het waard is. Klikje :D Het gaat over labels, bookmarks en bladwijzers. En mooie plaatjes he @TheKnight. Dank je. :D
 
Laatst bewerkt:
lukt niet ik heb altijd op deze oldtimer i e 8 ,ik denk dat ik het maar handmatig doe openen/toevoegen en klaar.
 
alles is zover klaar alleen wat doet het opstarten lang pfffffffffff komen nog steeds updates met de pc afsluiten,als hij eenmaal is opgestart loopt het prima.
is er nog wat tedoen dat dat sneller gaat ,ik denk dat er veel mee opstart wat eigenlijk niet hoeft zag het op cc cleaner bij opstarten,maar weet niet wat er weg kan [dubbelklik]

Ja HKCU:Run Acme.PCHButton Motive Communications, Inc. C:\PROGRA~1\HPPAVI~1\Pavilion\XPHWWBP4\plugin\bin\PCHButton.exe
Ja HKCU:Run ctfmon.exe Microsoft Corporation C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
Ja HKCU:Run LDM C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\BackWeb-8876480.exe
Ja HKCU:Run RecordNow!
Ja HKCU:Run Skype Skype Technologies S.A. "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
Ja HKLM:Run AlcxMonitor Realtek Semiconductor Corp. ALCXMNTR.EXE
Ja HKLM:Run Home Theater SchSvr InterVideo Inc. "C:\Program Files\Common Files\InterVideo\SchSvr\SchSvr.exe"
Ja HKLM:Run HPHmon05 Hewlett-Packard C:\WINDOWS\System32\hphmon05.exe
Ja HKLM:Run HPHUPD05 Hewlett-Packard c:\Program Files\HP\{45B6180B-DCAB-4093-8EE8-6164457517F0}\hphupd05.exe
Ja HKLM:Run hpsysdrv Hewlett-Packard Company c:\windows\system\hpsysdrv.exe
Ja HKLM:Run KBD Hewlett-Packard Company C:\HP\KBD\KBD.EXE
Ja HKLM:Run LogitechVideoRepair Logitech Inc. C:\Program Files\Logitech\Video\ISStart.exe
Ja HKLM:Run LogitechVideoTray Logitech Inc. C:\Program Files\Logitech\Video\LogiTray.exe
Ja HKLM:Run NvCplDaemon Microsoft Corporation RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
Ja HKLM:Run NvMediaCenter Microsoft Corporation RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
Ja HKLM:Run nwiz nwiz.exe /install
Ja HKLM:Run Panda Security URL Filtering Visicom Media Inc. "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Panda Security URL Filtering\Panda_URL_Filtering.exe"
Ja HKLM:Run PS2 Hewlett-Packard Company C:\WINDOWS\system32\ps2.exe
Ja HKLM:Run PSUAMain Panda Security, S.L. "C:\Program Files\Panda Security\Panda Cloud Antivirus\PSUAMain.exe" /LaunchSysTray
Ja HKLM:Run Recguard C:\WINDOWS\SMINST\RECGUARD.EXE
Ja HKLM:Run Reminder SoftThinks "C:\Windows\Creator\Remind_XP.exe"
Ja HKLM:Run SunJavaUpdateSched Sun Microsystems, Inc. "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
Ja HKLM:Run Sunkist2k Alcor Micro, Corp. C:\Program Files\Multimedia Card Reader\shwicon2k.exe
Ja HKLM:Run UpdateManager Sonic Solutions "C:\Program Files\Common Files\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
Ja HKLM:Run VTTimer VTTimer.exe
Ja HKLM:Run WinCinemaMgr InterVideo Inc. "C:\Program Files\InterVideo\Common\bin\WinCinemaMgr.exe"
Ja Startup Common HP Digital Imaging Monitor.lnk Hewlett-Packard Co. C:\PROGRA~1\HP\DIGITA~1\bin\hpqtra08.exe
Ja Startup Common Logitech Desktop Messenger.lnk Logitech C:\PROGRA~1\Logitech\DESKTO~1\8876480\Program\LDMConf.exe
 
Laatst bewerkt:
Mhh, Wat een ding he. Nu je toch bezig bent met allerlei. Traagheid is erg lastig en een ergernis en moet echt niet. Volg deze instructies eens en staan er heel wat bij, van invoegtoepassingen tot en met IE 8 herstellen en nog veel meer tips en trucs. Klikje en je bent wel een tijdje bezig. :D Hoop dat je er wat aan hebt. Anders dat ding het raam uit. :rolleyes: Volg alleen uiteraard de dingetjes van XP he.
 
Laatst bewerkt:
oke dank u voor de rest ben ik er tevreden mee loopt prima maar kunnen jullie zeggen wat ik uit kan vinken voor de opstart,logje staat erbij bvd de smaakpolitie
 
Maak eerst eens een herstelpunt aan. Dan loop hier dan eens doorheen Klikje en hier in een notendop op herhaling Klikje wel eigen risico. :D
 
Word allemaal te ingewikkeld ,dus zo kun je niet zeggen wat ik uit kan vinken voor opstart,de rest loopt prima en hele pagina"s lezen zit niet in me :(
 
Je moet er wel wat energie in steken. :D Dat is inherent aan een goed werkend systeem. Kost even wat tijd maar dan heb je ook wat. We doen het natuurlijk om je te helpen he. En dat kost hier niets. :)
 
KLOPT MAAR BEN ER AL DAGEN MEE BEZIG ,DAN LAAT IK HET ZO ANDERS ZIT IK BINNEKORT AAN DE ASPRO"|S:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan