voledige scherm alleen via hyperlink.

Status
Niet open voor verdere reacties.

drizzeling

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Berichten
29
Kan ik alleen een voledige scherm krijgen van een site die ik via een website (in normale scherm) via een hyperlink op de site met normale scherm aan klik?

Dus de eerste pagina NIET de voledige scherm, maar alleen volledige scherm als ik een hyperlink aan klik die wijst naar een andere site dat alleen die site de voledige scherm krijgt(F11):rolleyes:

Vriedelijke groet.
 
Ik weet niet of ik je helemaal begrijp maar voor een normale venstergrootte kan je het volgende doen:

Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)

Mocht dat ook niet lukken, nog wat tips: IE New Window Maximizer + AutoSizer 1.4
 
Beste Gezina het blijft vaag,maar gisteren voor je antwoord had ik het tooltje IE New Window Maximizer geprobeerd maar alle paginaas kwamen dan in de super grote f11 stand zonder de adres balkje, en dat vond ik niks.Ik heb het eraf gedaan en sinds vandaag openen alle paginaas in de normale stand met boven de taakbalk en adres balk:rolleyes:
Dus het supper kleine formaat is nog niet weer voorgekomen.

bedankt voor de snelle reaktie:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan