• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Volgende regel

Status
Niet open voor verdere reacties.

plenty

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2004
Hoi,

Ik wil een werkblad maken met daarop een lijst met producten met achter ieder product een aantal invoerveld. zodra er een waarde ingevoerd wordt in deze cel zal er een berekening plaats vinden waardoor er een totaalbedrag uit komt. Nu wil ik graag dat indien er een waarde ingevoerd wordt in de cel achter het product deze en de voorliggende cel (product omschrijving) geplaatst wordt op een werkblad (factuur)
als op de factuur rij 1 gevuld is moet de volgende rij met waarden in rij 2 geplaatst worden enz...

is dit mogelijk en hoe moet ik dat dan doen?

al vast bedankt

Zie bijgaand bestand.

Hier is dan wel een hulpkolom in produktlijst nodig.

Bijlagen

Kan je nog even deze topic op opgelost zetten aub?

Foutje

Hoi Hans,

Zou je eens naar dit bestand kunnen kijken, ik heb iets fout gedaan blijkbaar maar kan de oorzaak niet vinden. al vast super bedankt

grt
ton

Bijlagen

Hoi Hans,

Zou je eens naar dit bestand kunnen kijken, ik heb iets fout gedaan blijkbaar maar kan de oorzaak niet vinden. al vast super bedankt

grt
ton

Ik heet geen Hans, maar heb toch maar even gekeken of ik kon helpen.
Ik heb het iets anders opgelost. Kolom A van blad Factuur is een hulp kolom. Hierin komen de rij nummers van gevulde rijen uit de produktielijst. Deze gebruik ik hierna om de juiste gegevens op te halen.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan