Volgorde Bladwijzers Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guus abc †

Meubilair
Lid geworden
12 feb 2004
Berichten
5.555
Als ik mijn Bladwijzers in Bladwijzerbeheer sorteer (op naam, op datum etc), wordt dat in het venster van Bladwijzerbeheer keurig gedaan.
Maar in Firefox zelf blijven ze hardnekkig in deze volgorde staan - het eerste deel is goed gesorteerd, maar die onderste vier krijg ik niet van hun plaats:

attachment.php


Ik heb het al geprobeerd door Bookmarks.bak en tijdelijk aangemaakte Bookmarks te verwijderen vóór het sorteren, maar dat had geen resultaat.
Kan dit alleen door de Bladwijzers handmatig te sorteren in Bookmarks.html of zie ik iets over het hoofd?

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Klik daar is met je rechtermuisknop en kies voor Op Naam Sorteren (dus niet via Bladwijzerbeheer).

Bij mij werkt het gewoon goed.
 
rve123 zei:
Klik daar is met je rechtermuisknop en kies voor Op Naam Sorteren (dus niet via Bladwijzerbeheer).
Bij mij werkt het gewoon goed.
Dat werkt perfect, maar in de submappen staat alles dan nog steeds door elkaar.
Ook die kan ik op jouw manier één voor één op alfabet zetten, maar het zou toch makkelijker zijn als dat in allemaal één keer via Bladwijzerbeheer kon.
Maar het probleem is opgelost en daar gaat het om. :)
Bedankt. :thumb:

Guus.
 
Het is inderdaad niet de meest makkelijke manier, maar ik zou geen andere manier weten:confused:

Ik heb het nergens zien staan, maar je hebt de status Nieuwsbriefredacteur zie ik.
Gefeliciteerd daarmee:thumb:
 
rve123 zei:
Ik heb het nergens zien staan, maar je hebt de status Nieuwsbriefredacteur zie ik.
Gefeliciteerd daarmee:thumb:
Bedankt. :)
Is ook pas sinds kort en ik moet me er nog helemaal in verdiepen, maar tzt zal het op het forum wel gemeld worden. :)

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan