volgorde in zoeklijst verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
429
Dag

Ik krijg, als ik de zoekfunctie van de verkenner gebruik, de bestanden in een andere volgorde dan in mijn "standaard' view (die is alfabetisch). Na het zoeken wordt niet de voorkeur van de standaard verkenner gebruikt. Als ik de zoekresultaten alfabetisch wil zetten door bv op het veld "naam" te klikken gaat ie weer opnieuw zoeken. Soms duurt dat meerdere minuten. Het moet iets eenvoudigs zijn maar ik kan niet vinden waar ik het moet veranderen. Niet erg ernstig maar wel hinderlijk.
iemand enig idee?

met vriendelijke groeten, Anjo
 
Hallo Anjo is het ....

Menu Beeld -- Groeperen op -- (geen) kiezen. [nu zal wel Naam geslecteerd zijn]

of/en dan kijken bij opties, sorteren op oplopen, aflopend of naam
 
Laatst bewerkt:
nee helaas. Bij groeperen is niks geselecteerd. Ook selecteren op naam daar had ik al geprobeerd. En de order is oplopend bij sorteren. Bij huidige weergave is wel naam geselecteerd maar dat is ook de bedoeling voor de standaard view. Daar is overigens geen mogelijkheid om "geen" te selecteren.
De standaard weergave is ook "details" maar bij het zoeken gaat ie naar "inhoud". Als ik dat wijzig naar details dan doet ie dat zonder opnieuw te gaan zoeken maar zodra ik de volgorde anders wil hebben dan na het zoeken verschijnt dan begint ie dus opnieuw met zoeken.
groetjes, Anjo
 
Je hebt het over een order. Ik weet wel wat een order is maar wat bedoel je daar precies mee. ? Is dit een document van iemand anders. ?
 
oeps, ik bedoel de volgorde (engelse versie) van sorteren.
dus mijn post nogmaals:

nee helaas. Bij groeperen is niks geselecteerd. Ook selecteren op naam daar had ik al geprobeerd. En de volgorde die gekozen is, is oplopend bij sorteren. Bij huidige weergave is wel naam geselecteerd maar dat is ook de bedoeling voor de standaard view (Daar is overigens geen mogelijkheid om "geen" te selecteren.). Dat geeft dan de volgorde die ik wil hebben in de gewone verkenner maar die wil ik ook in het zoekresultaat en daar krijg ik die niet.
De standaard weergave is ook "details" maar bij het zoeken gaat ie naar "inhoud". Als ik dat wijzig naar details dan doet ie dat zonder opnieuw te gaan zoeken maar zodra ik de volgorde anders wil hebben dan na het zoeken verschijnt dan begint ie dus opnieuw met zoeken.
groetjes, Anjo
 
Ik vrees dat dat alleen excel is.
Ik kan in ieder geval niks vinden wat van toepassing is op het probleem wat ik ervaar. Mee leren leven dan maar, vrees ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan