Volgorde pagina's in Word veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djdg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
189
Ik heb een document met 30 pagina's in Word 2003. Ik heb ooit eens de volgorde van de pagina's aangepast zonder te hoeven knippen en plakken, als ik het mij goed herinner. Je kunt het fictief zien als alle bladzijden die voor je liggen op tafel en dat je die dan met de hand in de gewenste volgorde brent, maar dan dus in de vorm van een optie in Word waardoor ik niet hoef te plakken en knippen.
Wie kan mij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Iemand die mij uit de brand kan helpen? Als ik het beter uit moet leggen hoor ik het graag.
 
Dag W,

Van die optie heb ik nog nooit gehoord behalve bij afdrukken. Je zou wat VBA-code kunnen schrijven, maar knippen en plakken lijkt me eenvoudiger (tenzij je het vaker moet doen).

Gegroet,

Axel.
 
Ik ga nog maar eens mijn ICT boeken erbij pakken. Ik denk echt dat ik het zoals ik beschreven heb ooit eens heb gedaan.
 
Ik denk dat ik in de war ben met PowerPoint. Daar kun je alle dia's op een rijtje naast het scherm zien.
 
Kies in Word de overzichtsweergave via Beeld, Overzicht of linksonder het 4e icoontje.
Zet ook weergave van stuurtekens aan (het alineateken in het menu of met Ctrl+*)
Je ziet nu duidelijk de paginascheidingen.
Door nu het kleine vierkantje voor de tekst te markeren of een blok hiervan kun je ze in deze weergave verschuiven naar een andere plaats.
 
Zet ook weergave van stuurtekens aan (het alineateken in het menu of met Ctrl+*)
Je ziet nu duidelijk de paginascheidingen.

Kun je dat nader uitleggen? Ik krijg het niet voor elkaar. Ik zie in de verschillende secties wel koppen met uitschuifmenu's, maar wat jij zegt zie ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan