Volgsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo Allamaal

ik heb een vraagje op school gebruiken ze een progamma om leerlingen in gaten te houden en dingen op hun pc te doen zonder toegang

Maar mij vraag is welk progamma is dit en is er eventuweel een utileg hierover?

MVG Gidion

Er zijn hier heel wat programmatjes voor, maar als je het weet kan je toch het beste ff langs de ICT afdeling van jouw school gaan. ;) Bij ons zijn ze ook flink aan het monitoren en alles wordt ook opgeslagen:confused:

Er zijn hier heel wat programmatjes voor, maar als je het weet kan je toch het beste ff langs de ICT afdeling van jouw school gaan. ;) Bij ons zijn ze ook flink aan het monitoren en alles wordt ook opgeslagen:confused:

Ik denk niet dat ze dat zomaar zeggen maar hebt hier iemand enig idee:o?

Op school hebben ze volgens mij NetSupport gebruikt, maar ze gebruiken nu een andere programma. Maar als je lief aan kijkt en het netjes vraagt zullen ze heus wel zeggen wel programma ze gebruiken en anders kan je nog checken wel processen er draaien of dat er een programma icoon in de taakbalk staat zoals bij ons.

Hallo Gidion

Toen ik op school zat waren er geen computers en later met het internet was die software iets (heel) anders.
Er waren wel enkele trojan horses ook wel r.a.t genoemd wat staat voor remote administration tool.
Die werken met een client op 1 pc en meerdere servers op een aantal pc's.
Je kunt er goed of slecht mee doen maar dat ligt aan de persoon ,het gaat om het idee.
De leeraar heeft dus de client (master) en de leerlingen de server (volg pc's).
Een bedrijf die er toen mee begon viel me op omdat ik de naam leuk vond ,NetOp School.
http://www.netop.com/products/education/school.htm

Download de trail versie lees alle info en probeer het uit.

Veel plezier.

Hallo Gidion

Toen ik op school zat waren er geen computers en later met het internet was die software iets (heel) anders.
Er waren wel enkele trojan horses ook wel r.a.t genoemd wat staat voor remote administration tool.
Die werken met een client op 1 pc en meerdere servers op een aantal pc's.
Je kunt er goed of slecht mee doen maar dat ligt aan de persoon ,het gaat om het idee.
De leeraar heeft dus de client (master) en de leerlingen de server (volg pc's).
Een bedrijf die er toen mee begon viel me op omdat ik de naam leuk vond ,NetOp School.
http://www.netop.com/products/education/school.htm

Download de trail versie lees alle info en probeer het uit.

Veel plezier.

okey dankjewel ik ga het uitproberen :thumb:

Maar als ik begrijp moet ik op beide pc's

installeren ik

teacher
en hij student toch ? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan