Volle cpu gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeyschrama

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2007
Berichten
149
Hallo allemaal, ik heb hier een amd opteron processor van 1.6 gHz (overclocked naar 1.72gHz)
het rare is dat als ik game dat mijn cpu gebruik volop is en dat daardoor de game heel erg laggd (Langzaam gaat) Bij een ander familielid van mij is het cpu gebruik maar op de helft ofzo. hij heeft evenveel Mhz als mij.

voor mijn specs klik HIER
 
Zelfde game?
Zelfde instellingen binnen de game?
Zelfde type/hoeveelheid/snelheid geheugen?
Zelfde videokaart?
 
dan is je overclock niet stabiel ,, trugzetten dus , hoe staat je cas< timing
 
512 MB RAM
Geforce4 MX420

Ik heb net je systeem .info bestand effe bekeken.

Als je op je PC het volgende uitvoert:

menu start -> uitvoeren -> type msinfo32

Dan kom je weer in het programmaatje waarmee je dat .info bestand hebt gemaakt. Klik daar op onderdelen en dan op het subje "probleemapparatuur'

Dan zie je daar het volgende apparaat vermeld: via usb enhanced host-controller

Er zit dus iets niet goed met de installatie van je USB. Dat zal zeer waarschijnlijk die LAG veroorzaken, daar muis en toetsenbord over deze BUS lopen.
 
Die 100 MHz heeft niet echt veel nut :rolleyes: Miss moet je t ff terug klokken :thumb:
 
Zelfde game?
Zelfde instellingen binnen de game?
Zelfde type/hoeveelheid/snelheid geheugen?
Zelfde videokaart?


Zelfde instellingen
zelfde game
Zelfde instellingen binnen de game
768 Mb DDR 333MhZ
Videokaart van mij is 64 Mb en van hem 128.
 
512 MB RAM
Geforce4 MX420

Ik heb net je systeem .info bestand effe bekeken.

Als je op je PC het volgende uitvoert:

menu start -> uitvoeren -> type msinfo32

Dan kom je weer in het programmaatje waarmee je dat .info bestand hebt gemaakt. Klik daar op onderdelen en dan op het subje "probleemapparatuur'

Dan zie je daar het volgende apparaat vermeld: via usb enhanced host-controller

Er zit dus iets niet goed met de installatie van je USB. Dat zal zeer waarschijnlijk die LAG veroorzaken, daar muis en toetsenbord over deze BUS lopen.

K heb de usb hub weer ingeschakelt via apparaatbeheer.

P.S. ik heb 768 mb geheugen geen 512 ;)
 
Nou miss word ie gewoon te heet, ik weet het ook niet :p k probeer te helpen, maar instaleer windows is gewoon opnieuw zonder formatatie miss doet ie t dan weer :thumb:

Heb ik al gedaan het is gewoon met windows xp met vista heb ik er geen last van. t maakt ook niet uit of ik xp prof of home erop zet
 
Ik heb nu een oplossing; ik zet gewoon ALLE programmas uit als ik ga gamen en dan doet die het helemaal zonder lag
 
je hebt verkeerd geheugen pc 2700 = 166MHz ddr 333MHz .
een opteron heeft een FSB van 200MHz ddr 400MHz dus het bij passende geheugen moet zijn pc3200= 200MHz ddr400MHz .
van daar dat het systeem niet stabiel loopt met een klein beetje oc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan