volle dvd-rw????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Gek hoor, ik heb laatst 3 dvd-rw's gekocht, een hele tijd niets mee gedaan, dus nu dacht ik kzal ze maar eens gebruiken. Maar nu zie ik op elke dvd-rw bij eigenschappen staan dat ie vol is!!!!! Ik weet wel zeker dat er niets op staat, want als ik doorklik dan zie ik in het volgende scherm dat er niets op staat!!! Ik snap er helemaal niets van. Ik kan ook niets wissen, wat natuurlijk wel logisch is omdat er niets op staat. Als ik een lege cd-rw en cd-r erin doe, dan kan ik bij eigenschappen zien zien wat de ruimte is.Wie weet wat hier aan de hand is?

ja, dat heb ik geprobeerd, maar dat lukt dus niet....:confused:

En je kunt er niets meer bijzetten zodat je daarna mischien wel kan wissen?
Een mapje ofzo?

Zie bijlage, deze foutmeldingen krijg ik dus.
Kan niets wissen en er niets bij zetten.

Bijlagen

• foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    17,3 KB · Weergaven: 41
en de tweede:

Bijlagen

• foutmelding1.jpg
    foutmelding1.jpg
    14,6 KB · Weergaven: 41
Gek hoor, ik heb laatst 3 dvd-rw's gekocht, een hele tijd niets mee gedaan, dus nu dacht ik kzal ze maar eens gebruiken. Maar nu zie ik op elke dvd-rw bij eigenschappen staan dat ie vol is

Nu snap ik iets niet...je hebt het over dvd rw en de melding gaat over cd rw of lees ik het niet goed?

ja, dat lees je wel goed in de foutmelding, dat vond ik ook al vreemd, maar dit is het programma wat opent in xp als ik het naar de brander kopieer.

Als ik dus op een te kopieren map rechtsklik en dan naar 'kopieren naar' ga, dan kom ik daar onderin dit tegen: cdrom-station.
Maaaar, er zit wel een dvd-brander in de computer, huh .....?????:8-0:

Heb je dus alleen een dvd brander in je pc en niets anders?
Heb je de goede drivers voor die dvd?
Kijk eens in apparaatbeheer wat daar aangegeven word?deze computer>Rmuis>eigenschappen>hardware>apparaatbeheer

Dit staat in apparaatbeheer:

Bijlagen

• aaa.jpg
    aaa.jpg
    24,2 KB · Weergaven: 33
Het heeft wel goed gewerkt?
Heb je ook een brandprogramma op je pc probeer daar eens mee.
hij geeft wel je nec dvd weer.
TJAA en nu???

Heb je ooit weleens een dvd gebrand met xp?
volgens mij kan dat helemaal niet.:eek:

hmmm, dat heb ik niet geprobeerd, maar ik zal het eens met Nero proberen. Als het lukt hoor je het wel, Maikel!

Tja, het is met Nero gelukt, maar nu als ik hem wil afdraaien op mijn dvd- speler/brander krijg ik te zien dat er niets , maar dan ook niets opstaat!!!!
Grrrrrrr, ik word zo langzamerhand GèK!!!!! :evil:

Wat had je op die dvd gebrand dan?
En je wilt het afdraaien met de dvd in welk programma?

Al mijn documenten en pictures e.d.

Hmmm, eigenlijk wil ik dat openen als ik in deze computer en bij cd-rom station klik. Maar ik ben dus bang dat dat niet kan..???:rolleyes: Ojee, blond dus....
Dat moet dus in een dvd-speler-programma...????:rolleyes:
Ik ga het proberen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan