Volle HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

BorrY

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2003
Hallo mensen,

Ik heb niet echt een foutmelding, maar wel een probleem met Win ME, nl het volgende.

Ik heb een PC met Win Me en een HD van 30 Gb opgedeeld in 3 partities.
Sinds vorige week krijgen we de melding dat de C-schijf te vol staat, en of we op willen ruimen. Klik ik op OK dan gaat hij zoeken in de prullebak en temp bestanden. Als we geluk hebben kunnen we 200 Mb onnodige gegevens weg gooien. Terwijl meer dan 9.3 GB volstaat van de 9,5 Mb.
Wat blijkt er staan in verborgen bestanden 6,4 Gb aan gegevens in. De map C:\_RESTORE\Temp, is 6,4 GB groot, en er zitten alleen maar *.cpy, *.0 en *.1-bestanden in.
Wanneer ik de map hernoem of op een andere schijf zet, krijg ik geen foutmelding. Ik heb ondertussen al wel begrepen dat deze map iets met het systeemherstel te maken heeft. Maar toch is mijn vraag: moeten al deze gegevens op de schijf blijven staan of kan ik die weg gooien.

Sinds dat ik de map C:\_RESTORE\Temp heb verplaatst staat er op C weer een nieuwe map met de naam C:\_RESTORE. Hierin zit een map C:\_RESTORE\ ARCHIVE waarin elke dag een *.Cab bestand wordt gemaakt van ongeveer 10 Mb (waarschijnlijk van het systeemherstellen).
Deze map is binnen een week ook al gegroeid naar 500Mb, terwijl de map C:\_RESTORE\Temp nu nog maar 15 Mb is.
Moet deze map ook bewaard blijven of kan ik die *.cab-bestanden weg gooien.

Hoe kan ik nu voorkomen dat er telkens weer van deze grote mappen gemaakt worden, of hoe zorg ik ervoor dat de bestanden na verloop van tijd worden verwijderd?

Bij voorbaat dank,

BorrY

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan