volle schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem tell

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2003
mijn harde schijf is vol gelopen !!grootte 60gb,als ik de grootte van de mappen bij elkaar optel kom ik niet verder dan 15gb,bij eigenschappen geeft hij aan dat er nog 5% vrije ruimte is !!??HELP

Al de bekende dingen gedaan als, schijfopruiming, verkleinen van de beschikbare ruimte voor systeemherstel, temp-files legen, defragmenteren, onnodige fonts verwijderen, enz?

Als je Norton op je pc hebt staan, die de prullenbak in de gaten houd, moet je ook eens de "Norton protected files" ff leeg maken.
Dit kan een hoop ruimte opleveren.

Zet systeem herstel eens uit en reboot.
Hierna weer aanzetten en eens kijken hoeveel het heeft opgeleverd.

Geplaatst door sigma
Zet systeem herstel eens uit en reboot.
Hierna weer aanzetten en eens kijken hoeveel het heeft opgeleverd.

Je kan beter gaan naar start\programma's\Bureau-accessoires\Systeemwerkset\Schijfopruiming\tabblad meer opties\ systeem herstel
Want dan laat hij het laatste herstelpunt staan.

Kijk ook even bij IE\extra\internet opties\ algemeen\instellingen
hoeveel schijfruimte is toegewezen aan je tijdelijke internet bestanden

Klik rechts op deze computer\eigenschappen\tabblad geavanceerd\klik op instellingen bij prestaties\tabblad geavanceerd\ klik op wijzigen bij virtueel geheugen\vink aangepaste grootte aan\ en zet bij zowel begingrootte als bij maximale grootte twee en half keer de grootte van je ramgeheugen.

Geplaatst door crash
Als je Norton op je pc hebt staan, die de prullenbak in de gaten houd, moet je ook eens de "Norton protected files" ff leeg maken.

Na dit alles de computer opstarten in veiligen modus en defragmenteren

Laatst bewerkt:
gevonden

tmp file gevonden met de naam "nim4711"grootte32gb
weggeknikkerd yes!!
iedereen die gereageerd heeft BEDANKT

Mogelijk heb je het al gedaan, maar ik zou toch nog even een uitgebreide spywarecheck doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan