volledig herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

fred_3202

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
65
Hallo,


Ik wil mijn pc volledig herinstalleren doordat er te veel mis gaat.

Maar hoe kan ik dit nu het beste doen?
Mijn belangrijke gegeven allemaal op CD zetten of eerst een partitie maken en het daar opzetten?

Of hoeft dit niet wanneer ik mijn harde schijf niet volledig afveeg?


Hoe kan ik dit het beste doen??


Alvast Bedankt
 
Als je echt je pc helemaal leeg wil trekken dan zou ik de belangrijke gegevens, programma's, drivers die je misschien van internet gehaald hebt,emailadressen, enz.op cdrom zetten.

Als je alleen windows wil doen dan je favorieten, emailadressen, saved games, belangrijke documenten e.d. backuppen.
Misschien ben ik nog wat vergeten maar dan weten anderen dat wel te vermelden :)
 
Beide is mogelijk, maar ik raad je aan één of twee andere partities aan te maken. Een ideale combinatie is een C partitie voor Windows, een D partitie voor de programma's en een E partitie voor je persoonlijke bestanden, bijvoorbeeld.

Op een cd zetten kan natuurlijk ook, maar na een dag is die backup al weer oud. Gaat er dan iets mis met je systeem ben je alsnog een deel van je pers. bestanden kwijt. Met een aparte partitie weet je (bijna) zeker dat je bij een crash al je bestanden nog hebt. Of de hele harde schijf moet kapot gaan natuurlijk. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan