Volledige draadloze verbinding toch niet mogelijk om te browsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

chuigonzales

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2005
Hallo,

ik heb een beetje een vreemd verschijnsel. Ik typ dit bericht via de PC waar mijn server op draait en heeft geen problemen met de draadloze verbinding.
Echter mijn gewone desktop pc (Vista) geeft rechtsonderin het beeld aan dat er een volledige verbinding is. Maar gewoon browsen, zoals op deze computer, is niet mogelijk. Ik heb al geprobeerd om opnieuw op te starten en diagnose en herstel gedaan.
Ik kan wel de browser openen en ik zie net dat Google was geopend, maar dit heeft zeker 10 minuten geduurd...
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt!

Chuigonzales

Ik heb even verder gekeken op Internet en ben erachter gekomen dat mijn draadloze netwerk adapter zowel ipv4 als ipv6 ondersteund.
Als ik kijk naar mijn status van de verbinding dan zie ik dat de ipv4 geen problemen opleverd. Echter mijn ipv6 verbinding is beperkt. Dit is denk ik het probleem. Ik ben al naar de eigenschappen gegaan van de netwerkadapter en het vinkje voor ipv6 uitgeschakeld. Dit heeft geen verbeteringen opgeleverd.
Nu het probleem wat verder is uitgewijd hoop ik dat iemand me verder kan helpen hiermee.

Alvast bedankt!

Chuigonzales

Ik heb nu een aantal dagen zitten klooien en zie nu dat mijn IPv6 niet meer beperkt is. Het probleem is hiermee nog niet opgelost, maar voor nu sluit ik deze topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan