Ik heb een database waarin ik elke dag werk.
Nu heb ik een formule gemaakt namelijk: =ALS([@Doosnummer]<>"";MAAND(VANDAAG());"")
Deze formule zorgt ervoor dat ik na een enter in kolom Doosnummer de maand van invoer te zien krijg in kolom Maand.
Ik wil dit namelijk zodat ik aan het einde van de maand een mooi overzicht heb in mijn database wat er allemaal die maand is ingevoerd door mij of collega`s.
Het probleem doet zich alleen voor dat als er een nieuwe maand aanbreekt de hele kolom veranderd word in die maand.
Dus bijvoorbeeld ik heb maand November ingevoerd dus staat er in kolom maand 11. Is het 1 dec staat er in die gehele kolom 12 en weet ik dus niet meer wat nou in November is ingevoerd.
Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem?:thumb:
Nu heb ik een formule gemaakt namelijk: =ALS([@Doosnummer]<>"";MAAND(VANDAAG());"")
Deze formule zorgt ervoor dat ik na een enter in kolom Doosnummer de maand van invoer te zien krijg in kolom Maand.
Ik wil dit namelijk zodat ik aan het einde van de maand een mooi overzicht heb in mijn database wat er allemaal die maand is ingevoerd door mij of collega`s.
Het probleem doet zich alleen voor dat als er een nieuwe maand aanbreekt de hele kolom veranderd word in die maand.
Dus bijvoorbeeld ik heb maand November ingevoerd dus staat er in kolom maand 11. Is het 1 dec staat er in die gehele kolom 12 en weet ik dus niet meer wat nou in November is ingevoerd.
Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem?:thumb: