volledige naam aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kitman

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Bij mijn e mail account staat ipv mijn naam geen geen.
Hoe kan ik dit veranderen in mijn naam?

Hoi hoi Kitman

Jij vertelde helaas hier zoo weinig over welke mail systeem sprake bij Mac hier gaat ( en ook waarover precies probleem gaat ! ) ?? :( en daardoor zal je zoo weinig reacties voortaan op die vraag hier ook krijgen ...:(

Van mijn kant ( ben geen Mac gebruiker ! ) ik kan je voorstellen dat je zoiets even kijkt misschien zal je wat kunnen helpen ?? ==>> KLIK HIER !

Of zoiets ?? ==>> KLIK
Of zo ?? ==>> KLIK

Laatst bewerkt:
het is een iMac met mail van mac Versie 8.2 (2104).
Als ik een mail stuur staat er ipv mijn naam geen geen.
Bij het installeren destijds is er vergeten mijn naam te zetten in het vakje volledige naam bij voorkeuren van het mailprogramma.
Ik kan daar wel in maar kan net dit niet veranderen.
accounts
account informatie
volledige naam.

Als ik "klik hier" doe zie ik dat schermpje. alleen vind ik zo direct niet waar ik die volledige naam kan veranderen.

Laatst bewerkt:
Ik ben al in de winkel geweest maar hetgeen ze daar zeggen werkt niet.
Ik kan die aanpassing zo niet doen.
Iemand een idee?

Wie is je mailprovider? Ofwel, als ik je wil mailen wat staat er dan achter het @ ?

Dat is webmail? Je kunt via een pagina van Skynet ook bij uw mail komen, en als je van daar een mail stuurt, zie je wel je naam?
Zo ja, kun je in het eerder getoonde Accounts scherm in de linker kantlijn je Skynet mail selecteren,
Als je dan op het - tekentje daaronder klikt, dan wordt dat mailaccount verwijderd van de Mac.
(dat accountsscherm zie je via de 'Of Zoiets > klik' -link van Royonix hierboven, helemaal naar onderen scrollen)

Vervolgens klik je op het + teken, en maak je hem opnieuw aan, dit keer mèt naam.
EERST, schrijf je alle gegevens die bij account informatie en geavanceerd staat op, zodat je die kunt overnemen bij je nieuwe account.
Nog een ding: Als er in het eerste tabblad van het accounts-scherm ergens IMAP staat, ben je oudere mail kwijt bij verwijderen van een account. Als daar POP staat, komt al je mail van het Skynet account weer terug.

Me dunkt, je kunt vast ook een nieuw account aanmaken en het oude -voorlopig- laten staan, dan weet je zeker dat er niks verloren gaat.

Laatst bewerkt:
Sorry het was @icloud dat moest veranderd.
Via instellingen gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan