volledigge of upgrade? 64bit upgrade mogelijk?:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

IIoWoII

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Nou jullie zien het al, ik er niet zo veel vanaf.
Ik wou vragen of het mogelijk is om van een XP home SP2 editie ( 32-bit) over-te-stappen naar vista 64-bit.
En wat is eigelijk het egt verschil, ik bedoel somigge zeggen dat het beter is voor de toekomst maar met die 64-bit versie van xp is ( volgens mij) ook niet veel gebeurt na de kleuren. En dat hij minder competible is.

Ja ik heb een 64-bit procesor Intel core 2 duo E6300.

Wat is het veschil tussen de voledigge versie en de upgrade?

En is het het eigelijk wel waard. En kan je misschien later nog van 32-bit vista over stappen
(zonder de volledige prijs te betalen ) naar 64-bit vista.
En als je van die licencies gaat kopen voor meerdere computers in het huis via het web. Is dat dan een code?

En als laatste vraag; is dat gezeur over die bugs echt overdreven, of is het egt zo erg als somigge zeggen?

Hoi !

Upgraden naar 32- of 64-bits Vista vanaf XPhome is mogelijk, maar niet met alle versie's van Vista !

Op deze site: http://www.vistainfo.nl/ kun je alle informatie vinden die je maar wenst !

Overstappen van Vista 32- naar 64-bits is nog niet mogelijk zonder deze normaal aan te schaffen. In de nabije toekomst (na SP1) zal dat misschien veranderen.

Vista draait bij mij zonder enig probleem al meer dan 6 maanden zonder enig probleem op 2 PC's. (32-bits Ultimate)

Bij Microsoft koop je een licentie voor 1 PC, er is geen family-price zoals bij MacOS.

Greetz,

Harry.

Ik heb dus nu gekeken op die vista site voor het upgraden... en dat is eigelijk ECHT alleen een nieuwe skin voor windows... ( met een paar tools...) maar de instalatie is zo gezegt gewoon volledigger. En ik dacht daty je daarmee op ellk moment ook nog terug kan naar XP...

Hoi !

Door een upgrade (overschrijving van XP) wordt je XP-key ongeldig !

Greetz,

Harry.

Is het waar dat als je de volledige versie koopt dan allebij ( 32-bit & 64-bit) krijgt om te installeren? de ene website egt ja de ander nee. Dus wat is het nou?

Hoi !

Nee, op dit moment koop je of een 32-bits of een 64-bits versie.

Ik heb gelezen dat het plan is na de invoering van SP1 (verwacht nov. 2007) er met 1 DVD zal worden gewerkt.

Wel staan op de DVD alle versie's van Vista, van HomeBasic tot Ultimate.

Slechts de key maakt het verschil.

Greetz,

Harry.

En wat is nou het verschil tussen de 64-bit versie en de 32-bit versie... na de kleuren dan.
Hij kan 64-bit software "runnen" maar die is er tog bijna niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan