voltages

Status
Niet open voor verdere reacties.

pionok

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2004
Berichten
241
ik heb een vraagje ik heb een nieuw mobo geinstalleerd met een intel celeron processor 2,4ghz. daar zat een programma bij HWdoctor. deze geeft de temperaturen aan en de voltages.
Aangezien ik dit moedebord in een oudere atx kast heb gezet heb ik voor de stroomlevering een verloopstekkertje moeten gebruiken. dit is op zich geen probleem en mijn pc draait ook stabiel maar er zat op het moederbord ook nog een aansluiting voor de oudere P9 aansluiting. er stond in het boekje dat als je die niet aansloot je systeem instabiel zou kunnen worden.
als ik nu naar de voltages kijk zie bijlage dan zit alles onder de high limit behalve de -12v.
Ik heb het omcirkeld . kan iemand even kijken of alles hiermee in orde is.
Echt mijn systeem draait als een zonnetje dus ik denk dat er niks aan de hand is,maar misschien voor langer gebruik niet goed?



temperatuur.JPG



voltage.JPG
 
Ik denk dat je het fout bekijkt, de -12V moet tussen de -11V en de -13V liggen en dat zit die keurig, dus geen probleem.
 
oh ja tuurlijk. nou dan is het in orde. ik dacht misschien heeft het met die p9 stekker te maken, maar ja dan zou die niet zo stabiel draaien lijkt me.
bedankt voor je reactie.
zit je je blind te staren op de voltages vergeet je dat dat de - is.
groeten rene
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan