Volume aanpassen binnen PC-game "The Godfather" lukt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ropie58

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2006
Beste mensen,

Ik heb sinds kort het originele spel van "The Godfather" op mijn pc staan en speel het enthousiast. Wat ik alleen mis, is een instelling om het volumeniveau aan te passen. Binnen de "opties" van het spel zie ik geen mogelijkheden (in andere games zie je daar meestal wel een schuifregelaar o.i.d.) maar hier dus niet. Zelfs de volumeknop op mijn toetsenbord heeft geen invloed op het aanpassen van het geluidsniveau van "The Godfather". Om de rest van het gezin niet lastig te vallen, speel ik het spel altijd met een koptelefoon, dus het spel tettert continu in mijn oren :shocked: en daardoor ben ik voor hen eigenlijk ook onbereikbaar geworden... :o

Hebben jullie die ervaring ook? Maar beter nog, hebben jullie ook een oplossing hiervoor? Ik hoor graag zsm van jullie.

Alvast bedankt voor je medewerking...

Groetjes,

Rob

Simpel, ga naar Start >> Alle Programma's >> Bureau Accesoires >> Entertainment >> Volume regeling.

En zet al die dingen ongeveer in het midden.

Klaar :thumb:

Dank voor je snelle reactie, maar zie dáár mijn probleem... alles stond dus gewoon al in het midden. En wellicht ten overvloede, op de andere games die ik speel doet dit probleem zich NIET voor. Het volume van deze games is zowel "intern" binnen de configuratieopties van de games aan te passen (schuifregelaar), als ook "extern" met de volumeknop op mijn toetsenbord.

Ik blijf open staan voor (jouw) suggesties of wellicht van iemand die dezelfde ervaringen kent met "The Godfather" als ik...

Nogmaals dank ;)

Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan