volume wijzigt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

michel45

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
Ik heb een seagate baracuda 250 gb en daarop heb ik 2 partities nooit problemen mee gehad maar de laatste dagen doet de c partitie raar.Ineens heb ik 10 gig vrij dan zakt dat langzaam tot rond de 5 gig vrij dan weer 6 gig vrij .Snap er helemaal niks meer van.Er staat wel een pagefile van +- 2 gig maar ook al blijft die pagefile constant toch zakt en stijgt de vrije ruimte op die partitie.iemand een idee wat dat kan zijn.Ik weet het echt niet meer :o:o:o

Zet die pagefile op een vaste waarde, en met TreeSize kun je zien waar wat hoeveel gebruikt.

Dit is de gratis versie.

Laatst bewerkt:
ik heb het prog geinstaleerd en het blijkt dat de volumes van windows en dergelijke niet veranderen alleen heb ik ineens na bv opnieuw opstarten ineens 100 mb vrije ruimte erbij waar die vandaan komen is me een raadsel want er verander niets.Verder geeft ook het prog aan dat ik meer vrij ruimte erbij heb.snap er helemaal niks meer van

Is opgelost zat in de herstepunten die waren op de ene of andere manier corrupt.Heb ze verwijderd nu is het opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan