Volumebalk Google Chirome verdwenen in Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

tclaesse

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Berichten
240
Hallo,

Begin van de maand werd een nieuwe versie van Windows 10 bij me geïnstalleerd. Het was me opgevallen dat in Google Chrome volgende balk in bijlage verscheen bij het bekijken van filmpjes op youtube. Men kon het volume hierdoor verhogen zonder dat de kwaliteit verminderde. Ook kon ik linksboven het volume regelen met m'n muiswiel van 0 ot 100 wat ook niet meer kan. Nu blijkt de balk echter te zijn verdwenen en had hem graag terug gehad.
Heeft iemand hier ervaring mee?
 

Bijlagen

  • Balk.png
    Balk.png
    5,6 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Er zijn nogal veel add-ons/extensies voor YouTube, die allemaal bepaalde functies er aan toevoegen of de instellingen veranderen. Ik zie hier een pictogram van een foto toestel dus zou ik eens op de add-ons zoeken pagina van Chrome invullen "YouTube - Video - Volume - Screenshot" of iets dergelijks. Jammer dat de zoekfunctie niet zo goed werkt. Ik hoop dat dit toch nog iets oplevert en misschien zie je een naam die jou bekend voorkomt. Ik heb in ieder geval direct al deze gevonden:

https://chrome.google.com/webstore/...outube/abjcfabbhafbcdfjoecdgepllmpfceif?hl=nl

In het Chrome menu van de drie puntjes ga je naar Meer hulpprogramma's > Extensies > onderaan: Chrome webstore openen. Succes
 
Bedankt, ik blijf zoeken in de add-ons/extensies en hopelijk kan ik de gepaste balk terug vinden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan