Volumer regeling XP gaat steeds terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOBO Ricky NL

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2005
Hey beste Helpmijers,

Heb eens een vraagje aan jullie, hoe kan het zijn dat het gedeelte wav ( bij volumeregeling ) steeds op bijna nihiel staat, ik zet hem wel steeds weer terug maar elke keer als ik mijn windows start of ik haal hem uit zijn slaap stand, dan zet hij die verrekte schijfje van wav weer terug naar bijna nihiel :shocked: Snap er geen hout van, kun je dit niet opslaan ofzo, zodat windows weet hoe je de instellingen wil hebben, of is er een andere manier om dit te verhelpen, ik hoor graag van jullie

Greetzz B()B()

Hey beste Helpmijers,

Heb eens een vraagje aan jullie, hoe kan het zijn dat het gedeelte wav ( bij volumeregeling ) steeds op bijna nihiel staat, ik zet hem wel steeds weer terug maar elke keer als ik mijn windows start of ik haal hem uit zijn slaap stand, dan zet hij die verrekte schijfje van wav weer terug naar bijna nihiel :shocked: Snap er geen hout van, kun je dit niet opslaan ofzo, zodat windows weet hoe je de instellingen wil hebben, of is er een andere manier om dit te verhelpen, ik hoor graag van jullie

Greetzz B()B()

Dit zou door een virus kunnen komen.
Lees dit eens bij punt 12

Er staat ook omschreven hoe je dit virus kunt verwijderen.
Als jij besmet bent of was met dit virus zou alles weer moeten werken.
Natturlijk kunnen er ook andere virusjes bestaan die dit probleem veroorzaken.

Laatst bewerkt:
Euhmz een virus?? Mare ik heb NOD32 draaien en daarmee scan ik iedere week, ook heb ik AVG antispyware, ( voor het geval je d8 aan spyware) Dus waarom vindt hij die dan niet ??

Euhmz een virus?? Mare ik heb NOD32 draaien en daarmee scan ik iedere week, ook heb ik AVG antispyware, ( voor het geval je d8 aan spyware) Dus waarom vindt hij die dan niet ??

Geen idee ?

Ik schrijf ook: het zou door een virus kunnen komen zoals je op het adres van virusalert kunt lezen.
Hoe vaak je scant is niet het belangrijkste, hoe vaak je update is veel belangrijker.
Stel een scanner daarom altijd in op auto-update.
Zodra je besmet bent geraakt en daarna installeer je een update, zal het virus meestal niet zo snel gevonden worden. In feite lopen scanners altijd achter de feiten van nieuwe virusjes aan.
Een nieuw virus is er altijd eerder dan een antivirus.
NOD32 scoort niet slecht met het uitbrengen van updates. Ook AVG hoort tot de betere scanners. Op dit punt heb je wel een van de betere keuzes gemaakt.

Als aanvulling: sommige spelers of geluidbewerking-programma's maken gebruik van de Windows Volumeregeling. Dus zet je in zo'n programma het wav-volume omlaag, dan gaat in Volumeregeling van Windows dat wav-schuifje ook omlaag. (hetzelfde geldt soms voor het volume van de microfoon.)

Heb je vaak een geluidspeler aanstaan waarvan je het volume omlaag zet, vlak voordat je gaat afsluiten? Of een muziekbewerkingsprogramma waarvan je het geluid af zet als je stopt met dat programma??

Geen idee ?

Ik schrijf ook: het zou door een virus kunnen komen zoals je op het adres van virusalert kunt lezen.
Hoe vaak je scant is niet het belangrijkste, hoe vaak je update is veel belangrijker.
Stel een scanner daarom altijd in op auto-update.
Zodra je besmet bent geraakt en daarna installeer je een update, zal het virus meestal niet zo snel gevonden worden. In feite lopen scanners altijd achter de feiten van nieuwe virusjes aan.
Een nieuw virus is er altijd eerder dan een antivirus.
NOD32 scoort niet slecht met het uitbrengen van updates. Ook AVG hoort tot de betere scanners. Op dit punt heb je wel een van de betere keuzes gemaakt.

Ik heb hem altijd op auto update staan dus dat zit dan wel goed :thumb: Toch bedankt voor de info.

Als aanvulling: sommige spelers of geluidbewerking-programma's maken gebruik van de Windows Volumeregeling. Dus zet je in zo'n programma het wav-volume omlaag, dan gaat in Volumeregeling van Windows dat wav-schuifje ook omlaag. (hetzelfde geldt soms voor het volume van de microfoon.)

Heb je vaak een geluidspeler aanstaan waarvan je het volume omlaag zet, vlak voordat je gaat afsluiten? Of een muziekbewerkingsprogramma waarvan je het geluid af zet als je stopt met dat programma??

Euhmz, tja ik gebruik zelf altijd winamp, en die zet ik idd wel eens wat z8er omdat ik het geluid via de stereo heb, en muziek bewerk ik in princiepe niet dus dat kan het niet zijn... Maar vindt het wel grappig dat het ook alleen maar dat wav schuifje is, de volume blijft het zelfde, ook als ik deze helemaal z8 zet en dan op nieuw boot, staat hij nog op zacht dus dat onthoud hij wel... :evil:

Het volume van Winamp is niet gekoppeld aan die wav-schuif van Volumeregeling, dus dat kan het niet zijn. Ik blijf meekijken, en doorzoeken, Vreemd verschijnsel. :confused:

Hmz, ja idd maar goed als dit het enige is waar mijn compje last van heeft dan moet dat maar, alleen ik heb altijd het id dat dingen met je comp gebeuren niet zonder reden, dus er zal ongetwijfeld wat mis zitten :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan