Volvreet virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommm

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Hey ik keek vammidag op mijn C schijf en er was nog 10gb vrij na ong. 2 uur nog maar vijf na nog een half uur 2,5 en nu nog maar 1gb vrij. Weet iemand de oorzaak en hoe dit misschien kan, welke programma's ik hier tegen kan gebruiken. Als ik iemand dus een oplossing weet zou dat heel fijn zijn, alvast bedankt! :rolleyes:

Gr, Tom

Is er niet een proces die opeens veel ruimte inneemt?

Ik heb als ik bijvoorbeeld een iso wil uitpakken, dat het proces van ultraiso, opeens heel groot wordt omdat hij iets uitpakt.

Dus was je hier mee bezig?
of met videoediten?
Flash?

kan vanalles zijn, heb je, je pc al opnieuw opgestart?

Als er verder geen programma's actief waren, dan kan het inderdaad een virus zijn.
Als je bijvoorbeeld bezig was met het omzetten van videobestanden of het rippen van een DVD of iets in die richting, is het gewoon veroorzaakt door dat programma.

Voor de zekerheid, doe de volgende online virusscan:

1 Doe een online virusscan bij Housecall. Dit is gratis en werkt met Internet Explorer en met Firefox. Aan het eind van de scan moet je alle gevonden infecties laten verwijderen. Hier meer en gedetailleerde instructies over het scannen met Housecall.

Hey ik keek vammidag op mijn C schijf en er was nog 10gb vrij na ong. 2 uur nog maar vijf na nog een half uur 2,5 en nu nog maar 1gb vrij. Weet iemand de oorzaak en hoe dit misschien kan, welke programma's ik hier tegen kan gebruiken. Als ik iemand dus een oplossing weet zou dat heel fijn zijn, alvast bedankt! :rolleyes:

Gr, Tom

Hey!

Ik heb windows vista en soms vreet ''iets'' ik heb ook geen idee wat me geheugen helemaal op.

Ik heb een 250 gb harddisk waarvan er nog 140 over is en soms ben ik wel 20 GB!!!! kwijt...

Ik denk dat het iets heeft te maken met tijderlijke of grote backups die je computer automatish aanmaakt of andere dingen.... maar goed als het goed is dan moet dit vanzelf na een tijdje herstellen ;)

Of ik raad je aan een 2e hard disk er bij te kopen als extra ruimte en die schrijf waar nu je windows op staat zo te laten en alle onnodige bestanen over te kopieëren naar die nieuwe shcrijf...

tip: externe hard disks zijn ook erg handig als je hem niet wilt inbouwen.

@ marco282,

Het is natuurlijk belachelijk om een nieuwe HDD te kopen, alleen omdat de oude wordt gebruikt door iets onbekends ( als dat zo is )...

Ja ik denk idd dat het lag aan het converteer programma ;) het valt nu wel weer mee :)
Maarja ik vroeg het even voor het zekere, bedankt!

@ marco282,

Het is natuurlijk belachelijk om een nieuwe HDD te kopen, alleen omdat de oude wordt gebruikt door iets onbekends ( als dat zo is )...

Mischien wel.
Maar het komt dus door dat converteer programma, als je dit soort programa`s dus vaak gebruikt. Is het toch echter makkelijker om een extra HDD aan te schaffen. Als je de ruimte wel nodig hebt.

Daar heb je misschien wel gelijk in, ik heb ook bijna altjid ruimte tekort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan