vonkje op moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat ff weten wat er mee was

Ron

ff het hele verhaal zodat je sowiso weet wat je wilt wete:

ik heb mijn moederbord kortsluiting laten make maar hij wou nog wel aan ledjes enzo van pc en moederbord
heb ik em naa pc shop gebracht voor een "upgradepakket" .
en nu wiltie nie aan (zelfde voeding)

En exact welke onderdelen zijn er nu ingekomen? Ik bedoel, is er uberhaubt gekeken of je huidige voeding voldoende is voor de neiuwe onderdelen. En van welk merk is de voeding en het wattage?

Vind het persoonlijk erg jammer dat de info die gegeven word niet volledig is of compleet ontbreekt...

ik heb de info gegeven kijk maar ff op vorige pagina enuhmm ze zijden dat het genoeg was 300-350 watt
(staat geen merk op maa ik ga morgen nieuwe hale..)

maa zeg anders ff wat er "ontbreekt" volgens jou/jullie kijk ik het na en post ik het

Laatst bewerkt:
Zij kunnen heel veel zeggen, maar waar is nu de info over de nieuwe onderdelen?!?!? Ik bedoel, jij weet wat er nieuw in is gekomen en wat erin zit. Dan kan je dat hier ook vermelden. En doe voor het totaal plaatje alles maar.

En in combie met die info en het merk van je voeding (staat op de sticker) is er pas echt dudielijkheid te geven.

Wees dus aub volledig met de antwoorden.

Zij kunnen heel veel zeggen, maar waar is nu de info over de nieuwe onderdelen?!?!? Ik bedoel, jij weet wat er nieuw in is gekomen en wat erin zit. Dan kan je dat hier ook vermelden. En doe voor het totaal plaatje alles maar.

En in combie met die info en het merk van je voeding (staat op de sticker) is er pas echt dudielijkheid te geven.

Wees dus aub volledig met de antwoorden.

wat er eerst in zat:
moederbord: iets van asus (socket 478 ofzo)
processor: intel-pentium dual core 2,4 ghz
video kaart: ati radeon 9200 pro
en een of ander raar ding: 2 hdmi aansluitingen aan achterkant

wat er nog in zit:
dual layer dvd speler/brander
hardeschijf: (volgens mij 240 gigabyte
voeding: seasonic (300-350 watt) "seasonic merk?????
(vandaag ff nieuwe voeding hale)

nieuw
processor: core 2 duo processor (2,93ghz)
moederbord: foxconn g41mxe (sochet 775)
ram: geheugen: 1x 2 gigabyte (kingston)
kast: aerocool syclone met 2 cold hathodes erin gezet)

ik weet wat je nu denkt: die mafkees is video kaart vergeten,,, nou NEE mijn moeder betaald alles enuhmm moet ik het maar een weekje of 2 onboard doen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan