Voodoo 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

pionok

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2004
Hallo allemaal, ik zit hier even een beetje te rommelen met een add on videokaart het is de eerste voodookaart ,1dus maar er zijn op het internet alleen maar drivers voor win98. die heb ik zelf ook nog, maar ik zoek ze voor XP. deze zijn echter nergens te vinden. nou zou je zeggen koop een ander kaartje,maar daar gaat het niet om ik zou het gewoon leuk vinden om hem aan de praat te krijgen.
Wie heeft er tips. misschien de juiste driver of een algemene voodoo driver voor alle voodoo kaarten, websites.
ik ben benieuwd of iemand mij hier aan kan helpen, op het internet heb ik nog niks kunnen vinden.
alle sites waarnaar jullie verwijzen in andere topics daar staat de driver ook niet op.
wie kan me helpen.
groetjes rene.
Ps. als iemand een tip heeft om win xp te omzeilen zodat de driver wel werkt hoor ik het graag.
doeiiii :D

geen driver

ik heb die allemaal bekeken en er nog een paar van geprobeerd maar de meeste zijn allemaal voodoo 2,3,4,5, drivers.
kun je me uitleggen over de modus???????
hoe gaat dat in zijn werk? misschien dat het dan lukt.
bedankt voor je reactie.
groeten rene
:D

Rene,

je zult het moeten doen met de drivers die je tot nu toe
hebt kunnen vinden !! :(

Heb zelf ook dat probleem gehad, het kaartje is wat dat
betreft te oud. er worden geen ge-update drivers meer
voor uitgebracht. Voor de 2,3 en 4 versie zijn er idd
nog wel een paar updates geweest, maar voor die eerste....

Helaas...

Groeten,

Remy

ok

ok, maar is er een manier om mijn win98 drivers toch te gebruiken onder windows xp.?
ik ben benieuwd.
ik geef zomaar niet op :p
groeten rene :D

Rene,

Volgens mij kun je die gewoon gebruiken !
Heb zelf gewoon de diamond drivers gebruikt
die er oorspronkelijk bij werden geleverd.

Remy

bedankt

heren bedankt, de laatste link heeft mij geholpen. hij doet het. het enige wat ik mis is iets waar ik nog aan de instellingen kan rommelen maar das nie erg.
bedankt.
groeten rene :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan