Dukkel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2016
- Berichten
- 2.484
- Besturingssysteem
- Win11 Prof NL
- Office versie
- Office365
Hallo Allemaal
Voor de zoveelste keer werkt GEAVANCEERDE ZOEKEN niet meer.
De laatste tijd kon ik GEAVANCEERDE ZOEKEN telkens nog alweer aan de gang krijgen, door Chrome opnieuw te installeren.
Maar ik heb nu Chrome 3x opnieuw geinstalleerd, en ik krijg dat GEAVANCEERDE ZOEKEN niet meer aan de gang.
Echter, op een ander werkstation in m'n netwerkje werkt dit GEAVANCEERDE ZOEKEN nog steeds wel.
Ik kan ook niet precies nagaan waar dit probleem in schuild.
Óf het in Helpmij.nl zit óf in Chrome.
Ik heb alle instellingen in het "GEAVANCEERDE ZOEKEN"-scherm uitgeprobeerd, niets helpt.
Misschien hebben jullie nog een suggestie ?
Met vriendelijke groet
Dukkel
Voor de zoveelste keer werkt GEAVANCEERDE ZOEKEN niet meer.
De laatste tijd kon ik GEAVANCEERDE ZOEKEN telkens nog alweer aan de gang krijgen, door Chrome opnieuw te installeren.
Maar ik heb nu Chrome 3x opnieuw geinstalleerd, en ik krijg dat GEAVANCEERDE ZOEKEN niet meer aan de gang.
Echter, op een ander werkstation in m'n netwerkje werkt dit GEAVANCEERDE ZOEKEN nog steeds wel.
Ik kan ook niet precies nagaan waar dit probleem in schuild.
Óf het in Helpmij.nl zit óf in Chrome.
Ik heb alle instellingen in het "GEAVANCEERDE ZOEKEN"-scherm uitgeprobeerd, niets helpt.
Misschien hebben jullie nog een suggestie ?
Met vriendelijke groet
Dukkel