Opgelost Voor de zoveelste keer werkt GEAVANCEERDE ZOEKEN niet meer

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Voor de zoveelste keer werkt GEAVANCEERDE ZOEKEN niet meer.
De laatste tijd kon ik GEAVANCEERDE ZOEKEN telkens nog alweer aan de gang krijgen, door Chrome opnieuw te installeren.
Maar ik heb nu Chrome 3x opnieuw geinstalleerd, en ik krijg dat GEAVANCEERDE ZOEKEN niet meer aan de gang.
Echter, op een ander werkstation in m'n netwerkje werkt dit GEAVANCEERDE ZOEKEN nog steeds wel.
Ik kan ook niet precies nagaan waar dit probleem in schuild.
Óf het in Helpmij.nl zit óf in Chrome.
Ik heb alle instellingen in het "GEAVANCEERDE ZOEKEN"-scherm uitgeprobeerd, niets helpt.
Misschien hebben jullie nog een suggestie ?

Met vriendelijke groet
Dukkel

Hoi Senso
Ja, dat heb ik ook begrepen. Maar volgens mij zit het probleem niet bij Helpmij.nl, want de vorige keren (zeker al 6 x)
Kon ik het zelf herstellen door Google Chrome te herinstalleren. Dus toen lag duidelijk de fpout bij Google.
Bij Google heb ik dit daarom ook al een paar keer aangekaart, maar dan krijg je geen taal noch teken.
Dus nu wacht ik het gewoon ff af.
Het vreemde is dat bij een ander werkstation ik met dit geval helemaal geen probleem heb, daar werkt het dus nog steeds perfect.

Erg vervelend. Ik kan je niet verder helpen.
Groeten.

Weet ik toch :)

Het zoeken gebeurt op de server van Helpmij. Wat werkt er niet aan, en wat gebeurt er?

Hallo Aar

Regelmatig ben ik mijn "Geavanceerd zoeken items" kwijt.
Tot vorige week toe, kon ik dat herstellen door Google Chrome opnieuw te installeren, maar afgelopen week dus was ik al die items gewoon kwijt.

Nu heb ik zojuist Win11 23H2, Build 22631.2383 opnieuw geinstalleerd
En verrassing.......... de Geavenceerd Zoeken werkt nu weer

Dus bedankt voor jullie reactie :d

Ik heb geen idee wat je met items bedoelt.

Kijk deze items bedoelde ik

Geavanceerd Zoeken 2023-10-11 221653.png

Volgens mij werkt het gewoon, heb als voorbeeld mp3 ingetypt. Krijg een flinke lijst met allemaal topics.

Ja, ik heb de nieuwste update van Win11 23H2, Build 22631.2484 geinstalleerd + Google Chrome, en nu werkt alles weer.
Dank je voor de interesse

Hallo Allemaal
Het is nu 17-10-2023.
En NU werkt geavanceerd zoeken al weer niet, het is nu dus 4 dagen NA mijn vorige bericht inhoudende dat: "Geavanceerd Zoeken" weer hersteld was.
Ik wordt er Gallisch van.
Maar ik doe nu geen pogingen meer om Google Chrome opnieuw te installeren, want dat het ik 10 minuten geleden alweer gedaan en dat hielp niets.

:evil::evil::evil:

Tevens is het vreemd dat alhoewel ik steeds de 64bits versie van Chrome laad, er vermeld staat in REVO deinstalleerder dat het de versie is:
Google Chrome 661,15MB 118.0.599.71 32-bit

Dat moet toch ook verkeerd aflopen op een Win11 23H2, Build 22631.2428 64-bits systeem ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan