voor jukebox liefhebbers

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Berichten
1.958
Hallo, zoals een aantal leden hier wel zullen weten, ben ik buiten een computer liefhebber, ook een jukebox liefhebber, daarom zou ik graag dit forum een beetje willen promoten, het is geheel gratis,en kan je alles op het forum kwijt. Als je bijvoorbeeld een probleem hebt met je jukebox, of gewoon om je kennis en ervaringen, uit te wisselen!
www.jukesales.nl en dan forum kiezen, je kunt gewoon als gast inloggen, en je kunt je ook gratis aanmelden als lid! ik vind het in ieder geval een prima initiatief, en ben er blij mee :D :thumb:
 
Ziet er opzich best aardig uit hoor, maar zijn er eigenlijk vee jukebox liefhebbers?
 
hier op het forum bedoel je? dat weet ik niet, maar aangezien dat dit forum heel veel bezoekers trekt, heb ik een berichtje geplaatst, maar hier in nederland en belgie, zijn er heel veel jukebox liefhebbers, moet je maar eens naar de jukeboxbeurs in rosmalen komen.:D
 
Zowieso ben ik niet echt een jukebox fan (zal vast wel leuk zijn, maar ik zie niet echt wat :eek:), maar een roze forum ... :p
 
Geplaatst door JPeetje
Zowieso ben ik niet echt een jukebox fan (zal vast wel leuk zijn, maar ik zie niet echt wat :eek:), maar een roze forum ... :p

Ja dan is het al een stuk minder leuk, om op het forum te komen, als je niets met computers hebt, zou je dit forum ook nooit bezoeken. Maar wat wil je zien?:confused: en de kleur, ja mijn kleur is het ook niet:D maar dit is minder belangrijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan