• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voor mij moeilijk vraag excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

powerbox

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
goedemiddag, Ik kan heel veel hulp gebruiken bij excel. Ik kan best een beetje met excel omgaan maar ditlukt me niet. Bij dit berichtje zit een excel sheet.

Wat ik nu wil is het volgende :
1 - in het tablad nieuw komen elke keer nieuwe projecten met hun status te staan. vanuit dit tabblad moet het verdeeld worden naar het tabblad aanbieding en het tabblad opdracht. Dan is het tablad nieuw weer leeg.
2 - dan mogen er natuurlijk in de tabbladen geen dubbele projecten staan. Want een project is aanbieding of opdracht.

Het gebeurt natuurlijk dat in tabblad nieuw een project komt te staan wat eerst aanbieding is en nu opdracht. Dat wil ik dan graag in tabblad resultaat zien. Dus bv als resultaat : project ...... is opdracht geworden.

ik zie dat dan in resultaat en hij staat natuurlijk nog in tabblad opdracht. hier geld dus dat er dan wel twee keer een project nummer voor kan komen.

Is er iemand die mij kan helpen ? ?

Bijlagen

Je moet maar even kijken of bijgaand bestand is wat je zocht.

Bijlagen

Echt super... ben er heel blij mee. Mag ik je met nog meer vragen lastig vallen ? Ik wil namelijk nog veel meer met dit excel bestand en volgens mij kan jij er super mee overweg.

Ik hoop dat je me wilt helpen. ....

groetjes

Vragen staat altijd vrij en als ik het niet weet of er niet ben is er altijd wel iemand die je kan en wil helpen. Dit forum is rijk aan mensen die aardig overweg kunnen met excel. Dus ik zou zeggen: "vraag maar raak"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan