Voor sectie einde een extra lege pagina?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marieke21

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2010
Berichten
13
Hoi,

Ik heb in een verslag een sectie einde toegevoegd zodat ik één pagina liggend kon krijgen (om een tabel in te voegen). Nu is dat allemaal prima gegaan maar ik krijg voor de liggende pagina een staande pagina die ik niet wegkrijg. Voor deze pagina staat gewoon een bladzijde met tekst (ook staand).

Ik wil die 'extra' pagina dus verwijderen maar ik krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt :)
 
Hoi,

.... opnieuw: stuur (een deel van) het bestand mee.
Verwijder bijvoorbeeld alle tekst, behalve de laatste pagina 'staande' tekst die nog goed is, de blanco pagina en de liggende. Sla het op onder een andere naam en stuur als bijlage mee.
 
Misschien lukt het wanneer je onderaan op de laatste staande pagina met tekst gaat staan (dus voor de lege pagina) en dan op <delete> drukt.
 
Hoi,

Ik heb in een verslag een sectie einde toegevoegd zodat ik één pagina liggend kon krijgen (om een tabel in te voegen). Nu is dat allemaal prima gegaan maar ik krijg voor de liggende pagina een staande pagina die ik niet wegkrijg. Voor deze pagina staat gewoon een bladzijde met tekst (ook staand).

Ik wil die 'extra' pagina dus verwijderen maar ik krijg het niet voor elkaar. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt :)

Geen reactie meer.... is je vraag inmiddels opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan