Voor waterkoelers

• Onderwerp starter Onderwerp starter Steve
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
er zijn geen siliconen slangen, alleen maar pvc... is dat aan te raden?

Ik heb begrepen dat siliconenslangen beter zijn?

Maakt niks uit... Siliconenslangen kunnen heel erg warm water vervoeren, maar dan ben je als waterkoeler niet mee. Verder is siliconenslang redelijk flexibel, maar dat is PVC ook als je het opwarmt.

Grotere diameter slangen

Kunt u ook zorgen dat er slangen leverbaar zijn met een grotere diameter?
Ik wil graag de koelvloeistofslang van mijn scooter vervangen door een zo'n slang, maar hoe heet kan zo'n slang worden? De hitte van de vloeistof loopt in extreme gevallen op tot 100 graden..

Alvast hartelijk bedankt :thumb:

100° zal wat teveel zijn.

Siliconenslang daarentegen kan die hitte wél aan.

Dan is natuurlijk de vraag of die ook geleverd kunnen worden, of weet u misschien een andere plek/site waar ik ze kan vinden?

Bv. xxlcases.nl, freezinghardware.nl of OC-shop.nl.

Ik heb een bestelling geplaatst, is het nu de bedoeling dat ik gelijk betaal?
Als het de bedoeling is dat ik meteen betaal, mail me dan even, dan heb je het zsm.

De eerste lading wordt een dezer dagen verzonden, daar ben je al te laat voor. Je zult moeten wachten op de volgende lading, maar ik kan niet zeggen wanneer dat is, hangt van het aantal deelnemers af.

Maar heb je al die spullen nodig voor je scooter?

Beetje jammer dat ik net te laat ben.. :(
Niet alle spullen zijn voor m'n scooter, voor meerdere projectjes, maar het geeft niet als de slangen de temperatuur niet aankunnen, ik probeer het gewoon.. ;)
Maar even voor de duidelijkheid, als ik moet betalen wordt dat gemeld?

Ik breng je uiteraard op de hoogte.

Lees misschien nog eens de voorpagina van de inkoopactie, daar heb ik nog meer info geplaatst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan