Voorbeelden ontbreken sinds kort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinissen

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
Berichten
7
Ik heb sinds kort een probleem met windows vista: als ik foto's open in een map, dan kreeg ik eerst altijd pictogrammen die een voorbeeldje van de foto bevatten. Mits je pictogrammen uiteraard groot genoeg waren ingesteld. Sinds kort, en ik heb niks anders ingesteld, doet mijn computer dat niet meer. Hoe groot ik de pictogrammen van foto's in een map ook instel, ik krijg geen voorbeeld meer te zien, enkel het windows vista logo per foto. Dit gebeurd in elke map, bij elk bestand en elk formaat. Ook video's toont hij geen voorbeeld meer. Ik zou graag een screenshot willen tonen, maar ik weet niet hoe ik die moet invoegen. Wie weet wat ik beoel en kan mij helpen? super thnx
 
ga in de map naar extra
-mapopties
-kies voor standaardinstellingen herstellen op elk tabblad, verhelpt dat iets?
 
Toppie, hij doet het inderdaad weer. Vreemd dat Vista zelf instellingen wijzigd... of zou het mijn vriendin geweest zijn die op elke toets heeft geramd toen hij het niet deed..;)

Anyways, thanx voor je hulp!!
 
Toppie, hij doet het inderdaad weer. Vreemd dat Vista zelf instellingen wijzigd... of zou het mijn vriendin geweest zijn die op elke toets heeft geramd toen hij het niet deed..;)

Anyways, thanx voor je hulp!!

het kan vanalles zijn, ik weet het ook niet zo :p

en graag gedaan hé ;)
---
wil je deze vraag wel nog markeren als opgelost dan aub?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan