Voorbeelden van Plaatjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

DennisdeLange

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
68
hoe kan ik Voorbeelden van Plaatjes krijgen waar kan ik dat kiezen ik kan nu in 1 map voor Voorbeelden kiezen terwijl ik in de andere mappen dat niet kan hier een voorbeeld hoe de map er uit moet zien met voorbeelden :

C907PF3184


Dit kan Alleen bij deze map als ik het bij een andere map probeer krijg ik die optie niet

5W85445EMM


Ik weet dat ik in het verleden een beetje met die ene map heb lopen *****n waardoor denk ik dat voorbeeld optie is gekomen maar ik weet niet meer hoe.
Wie weet hoe ik dat kan krijgen bij elke map ?
 
Laatst bewerkt:
Beeld-Miniatuurweergaven.

En gebruik ff leestekens voortaan in je tekst.
 
er is geen optie miniatuurweergaven bij beeld in 98 kijk naar de plaatjes en dan weet je wat ik bedoel.
 
Das lang geleden (W98) heb nu XP, maar ik meen dat je onder beeld, deze map aanpassen, kunt kiezen uit verschillende map weergaves, o.a. voor miniatuur weergave van afbeeldingen.

Als je je er uit komt, prima, anders zoek ik nog even precies op hoe dat ook al weer ging.
 
Ik kom er echt niet uit ik heb overal gekeken maar ik zie het gewoon niet ik ben blij al wil je het even voor me zoeken.
 
Lastig als je zelf niet even kunt uitproberen of je het goede antwoord geeft.

Wat ik tegen kwam was het volgende;
Ga na start, kies configuratie scherm, kies Mapopties.

In Windows 98 heb je dan 4 keuzes meen ik, Je zou Web kunnen proberen, maar ik meen dan je de laaste moet hebben in het engels is het de Costum based on settings you choose.
In dit scherm (of in het schermpje daarna) kan je e.a. wijzigen.

Ik zoek nog verder naar een site waar het echt stap voor stap beschreven staat.
 
Laatst bewerkt:
Nog een poging;

Wilt u in een map net als in Mijn afbeeldingen links onder een voorbeeld van een geselecteerde afbeelding zien? Klik dan met de rechter muisknop in een leeg deel van de map in de Windows Verkenner en kies uit het snelmenu dat verschijnt voor de optie Deze map aanpassen. Kies vervolgens in de Wizard Deze map aanpassen voor Volgende > Volgende > Voorbeeld van afbeelding > Volgende > Voltooien. Eventueel wordt u gevraagd om de webweergave voor alle mappen aan te zetten. Bevestig dit om de weergave te kunnen aanpassen.

Als je deze instelling hebt gedaan kan je meen ik ook weer voor miniaturen kiezen...
 
Mogen we weten hoe, is handig voor een volgende keer... + als iemand anders de zoek functie gebruikt en bij dit bericht uitkomt iis het wel zo fijn als de oplossing tenslotte ook gegeven wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan