Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
er zit een knopje ja, maar ik weet niet hoe ik moet instellen dat ik enkel in koptelefoon hoor, want ik hoor het in de speakers :SDat hangt van je software af die je gebruikt.
Vaak zit er dan een "knopje" dat monitor of PFL(Pre-fade listening)heet op.
virtual dj ..Over welke software hebben we het hier?
jaja, dit is nu al in orde, maar ik wil dat f*cking probleem weg dat ik wat ik voorbeluister in de speakers hoor :evil:Wordt die tweede geluidskaart uberhaupt wel herkend in apparaatbeheer?
Op de site hieronder staat een simpele beschrijving van het programma en daar staat ook dat het prima werkt met 1 geluidskaart.
Wanneer een deck groen is, hoor je het over je hoofdtelefoon en wanneer het rood is over de speakers.
http://www.popschoolmaastricht.nl/homepage_frameset.htm?page=college_dj_software.htm
ja de zwarte output...In de rear?
maar de luidsprekers zitten in de groene output en de hoofdtelefoon in de zwarte ...En dat is bij jou de hoofdtelefoon uitgang?
die oude geluidskaart zit op het moederbord...Ik heb zo'n idee dat jouw PC een beetje in de war is door die tweede geluidskaart.
Virtual DJ heeft dat ook helemaal niet nodig.
Ik zou die tweede eruit halen en dan de manual van het programma er even bij pakken.
Zo moeilijk is het niet volgens die site die ik je heb gegeven.
hoe kan ik ze dan wegnemenPrima toch?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.