Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goh wat handigGeplaatst door Muurhond
Alle recente updates zijn gebundeld in 1 pack/bestand.![]()
start de pc er ook sneller door op of duurt het alleen maar langer ?Geplaatst door Tiborv
Meeste voordelen zie je ook niet en zal je ook nooit merken. Zijn over het algemeen patches waardoor e.e.a. stabieler draait en patches voor de beveiliging.
bij mij vertraagt het dus de boelGeplaatst door JPeetje
goh wat handig
start de pc er ook sneller door op of duurt het alleen maar langer ?
zoals ?Geplaatst door vanschagen
Maar kijk uit welke updates je neemt ,want er zijn er die de boel verpesten ,ik weet er zoal 2 die roet in het eten gooien.
ja, opstarten gaat -tot nu toe- ook nog niet echt sneller...maar ik dacht toch ff checken of dat nou alleen aan mij ligtGeplaatst door aaajeetee
bij mij vertraagt het dus de boel![]()
ik weet der 1...via vanschagenGeplaatst door JPeetje
zoals ?
Ik weet dat deze "Beveiligingsupdate voor 329170 (Windows 2000)" een flinke vertraging geeft aan de Win2000 pc.Geplaatst door vanschagen
ik weet het volle nummer niet precies meer ,maar een was met 70 op het eind en de tweede met 80 op het eind.
Ja en met die 324380 zou je hele pc trager gaan werken.Geplaatst door crash
Ik weet dat deze "Beveiligingsupdate voor 329170 (Windows 2000)" een flinke vertraging geeft aan de Win2000 pc.
Met name het afsluiten wordt hierdoor flink vetraagd.
Deze heb ik dus verwijderd en het afsluiten gaat gewoon weer lekker vlot.
Die andere zou ik niet weten.
De enige die ik met het nummer 80 tegenkom in m'n lijst software is deze;
"Windows 2000 hotfix (Pre-SP4)[See Q324380 for more information]"
Geplaatst door vanschagen
Ja en met die 324380 zou je hele pc trager gaan werken.
Bron;This update resolves the "Cryptographic Flaw in RDP Protocol can Lead to Information Disclosure" security vulnerability in Windows 2000. Download now if you use Remote Desktop or Terminal Services, to help prevent an attacker from potentially learning encrypted information that was sent during Remote Desktop or Terminal Services sessions.
laat het ff weten wat het resultaat is.Geplaatst door crash
Bron;
http://www.microsoft.com/windows2000/downloads/security/q324380/default.asp
Ik ga hem maar eens verwijderen en kijken wat het resultaat is.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.