Voorgeinstalleerde pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Hai

Mijn vriendin heeft HP voorgeinstalleerde pc met xp home (2.6 ghz, intel celeron 512 mb ddr 80 gig harde schijf, pc geeft overigens 504MB RAM aan)

Nu ist zo dat de pc telkens vastslaat. Bijvoorbeeld na een tijdje kan ze explorer niet meer openen en als ze nav 2003 wilt openen door op dat icoontje rechtsonder te klikken dan duurt dat erg lang of hij doet het niet.

Dus ik denk dat de pc teveel geheugen gebruikt.
Want ik heb al op spyware gecheckt en een hijackthislog geplaatst. Daarnaast heb ik via msconfig een paar programmas uitgeschakeld. Zonder succes dus de pc slaat telkens vast.

Nu heb ik een prtscreen van alle programma;s die erop staan en mijn vraag is welke programma's kunnen eraf ?

Grt Stan

de prtscreen

Bijlagen

• programfiless.jpg
    programfiless.jpg
    64 KB · Weergaven: 74
Is wel een rigoreuze oplossing, maar zelf zou ik de boel eerst formateren en van de hardisk partities maken (kun je later ook van je goeddraaiende systeem een image maken op bv de D-schijf).
Het voordeel van een nieuwe installatie is natuurlijk wel dat je zelf kan bepalen welke opties je mee-installeerd. Je bent dus ook gelijk van al die reclamezooi af en de extra's die je toch niet gebruikt.

ja poi

dat heb ik ook met mijn pc gedaan maarja om nu alles gelijk te formatteren vind ik ook zoiets aangezien nav2003 en brandprogrammas er ook opstaan en die niet op cd meegeleverd zijn, zou je die weer moeten 'kopen'

Wat mij betreft zou je de volgende programma's eraf kunnen halen:
ABBY,
ALNET,
BARGAIN BUDDY (spyware) en heel Kazaa (download dan de KazaaLite uitvoering, scheelt een hoop popups en reclametroep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan